OUTPOST to multimedialna instalacja, która została zainspirowana tematyką najnowszego wydawnictwa duetu PRO8L3M i jest ściśle powiązana z jego premierą. Płyta na polskim rynku oficjalnie ukaże się 1 marca, jednak słuchacze duetu będą mogli zapoznać się z jego najnowszym materiałem nawet tydzień wcześniej! Wszystko za sprawą wydarzenia OUTPOST – IN5TALAC7A, którego finałem będzie doświadczenie w postaci wyjątkowego, przedpremierowego odsłuchu albumu „Widmo”. Przedsięwzięcie zintegruje doświadczenia wizualne, dając możliwość osobistego obcowania z muzyką i dialogu z zaskakująco zaaranżowaną przestrzenią.
To pierwsze tego typu promocja wydawnictwa muzycznego w Polsce i pierwsze takie wydarzenie integrujące muzykę, fanów, artystów, sztuki wizualne i wirtualne.
Zobacz również
Już 22 lutego br. fani muzyki i nowych technologii spotkają się na OUTPOST – IN5TALAC7A. Jest to przygotowana przez zespół PR08L3M przeszło półtoragodzinna przygoda w wirtualnej rzeczywistości, zaaranżowana w postindustrialnej przestrzeni na warszawskiej Pradze. To podróż w przyszłość, która będzie nieco inna niż ta, którą znamy z futurystycznych i cyberpunkowych filmów, seriali, gier czy komiksów. Wszystkiego doświadczyć będzie można na własnej skórze i zobaczyć na własne oczy. Sensoryczny, świetlno-dźwiękowy tunel obezwładniający zmysły, bezgraniczne pomieszczenie, w którym doświadczycie nieskończoności, holograficzne symulatory rzeczywistości, i VR-owa podróż do roku 2050 – to tylko niektóre z zaplanowanych atrakcji.
Za stworzenie OUTPOST – IN5TALAC7A odpowiadają wspólnie z duetem PRO8L3M: MELT, wielokrotnie nagradzane studio kreatywne, tworzące immersyjne doświadczenia na granicy świata prawdziwego z wirtualnym i pomysłodawcy instalacji oraz OUTRAGE – agencja zajmująca się kreacją, produkcją i komunikacją niestandardowych projektów z obszaru rozrywki i kultury, integrująca je ze światem reklamy odpowiedzialna za kreację i komunikację wokół „WIDMO” LP.
Słuchaj podcastu NowyMarketing