Nowa identyfikacja wizualna podkreśla precyzję monitorowania danych przez Newspoint, przejrzystość i funkcjonalność nowego panelu oraz nowe wymiary analizy – influencerów i metadane.
Newspoint jest obecny na polskim rynku od 2007 roku. Został wprowadzony jako rozwiązanie do monitoringu serwisów internetowych jako pierwsza tego typu usługa w Polsce. W kolejnych latach oferta Newspoint poszerzyła się o system monitorujący media społecznościowe i tradycyjne, a także o badania i analizy. Odświeżenie identyfikacji wizualnej i nowy panel sygnalizują nowy, globalny etap rozwoju firmy.
Zobacz również
„Od początku funkcjonowania na rynku staramy się współtworzyć trendy rozwoju aplikacji do analityki danych z mediów. Cały czas dokładamy starań, aby świadczyć usługi najwyższej jakości – zarówno pod względem funkcjonalnym jak i technologicznym. Efektem tych wysiłków jest nasze globalne pokrycie źródeł – ponad 150 tys serwisów informacyjnych, 50 mln źródeł social media, 1200 tytułów prasowych i 200 stacji RTV z 75 języków i 170 krajów świata. Nowa identyfikacja wizualna to znak, że ciągle idziemy do przodu” – mówi Robert Stalmach, prezes Newspoint.
Nowe logo firmy bazuje na zapisie nazwy Newspoint. Charakterystycznym elementem wyróżniającym w logotypie jest pomarańczowa kropka umieszczona pod „i”. Ma ona symbolizować dane, które zebrane spośród miliardów innych „kropek” są zagregowane, uporządkowane i filtrowane zgodnie z oczekiwaniami klientów. Nowy panel użytkownika, identyfikacja wizualna i strona internetowa mają ułatwić korzystanie z zaawansowanych funkcji aplikacji Newspoint m.in. analityki influencerów i metadanych.
„Wyobraźmy sobie sytuację, że szukamy informacji na temat influencerów dowolnej marki. Kluczową rzeczą jest ustalenie parametrów wyszukiwania takich jak typy analizowanych mediów, zasięg, płeć, wydźwięk, wartość reklamowa. W oparciu o te kryteria jesteśmy w stanie dostarczyć użytkownikom precyzyjne wyniki wyszukiwania z całego świata. W tym właśnie tkwi siła Newspoint. I to symbolizuje nasze logo” – opowiada Robert Stalmach.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Kluczowym elementem zmiany jest nowy panel Newspoint. Prostota użytkowania połączona z funkcjonalnością to jego główne założenia projektowe. Obsługa nowego panelu Newspoint jest w pełni intuicyjna, a klient może w łatwy sposób samodzielnie tworzyć profile, zapytania, przeglądać wyniki, statystyki i konfigurować alerty. Nowością w panelu jest możliwość analizowania danych na temat influencerów i metadanych z mediów społecznościowych (lajków, udostępnień, komentarzy, wyświetleń, followersów).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Nowy panel Newspoint jest całkowicie samoobsługowy. Daje możliwość w pełni samodzielnego konfigurowania projektów i płatności elektronicznych, generowania statystyk, raportów i tworzenia alertów. Dla Newspoint oznacza to wejście na pole oferowania usług w modelu SaaS. Nowe narzędzie to nie tylko nowy wygląd, funkcje i technologie ale, last but not least, właśnie ta SaaSowość, dzięki której możemy łatwiej zdobywać kolejne rynki zagraniczne.” – dodaje Robert Stalmach.