Zmiany mają miejsce w związku ze wzmocnieniem kompetencji More N’More w obszarach kreatywnym i mediowym.
Maciej Szapiel z branżą digital marketingu związny jest od 2007 roku. Zarządzał projektami m.in. w takich agencjach reklamowych i interaktywnych jak MRM Worldwide, Heureka, Communication Unlimited i FireFly Group. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje również zarządzenie działem obsługi klienta w firmie Connectmedica, wyspecjalizowanej w obsłudze sektora farmaceutycznego. Ostatnio pełnił funkcję Starszego Kierownika Projektu w dziale Innowacje Digital w Orange Polska.
Zobacz również
Maciej Szewczykiewicz karierę w branży reklamowej rozpoczął w 2012 roku. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje między innymi pracę na stanowiskach Project i Account Managera w agencjach The Digitals, VML Poland i Kalicinscy.com. Na ostatnim stanowisku, Senior Account Managera w faceADDICTED, odpowiadał za zarządzanie zespołem client service. W trakcie swojej dotychczasowej kariery zawodowej obsługiwał takie marki jak: Microsoft, Felix Polska, ArcelorMittal Poland, W.Kruk, Winiary, PwC, Reckitt Benckiser Poland, L’Oreal, Knorr, Samsung, Hyundai, GSK.
More N’More to doświadczona warszawska agencja reklamowa. Od 2010 roku zapewnia klientom kompleksowe rozwiązania z zakresu kreacji i mediów. Swoją misję „creativity comes standard” realizuje poprzez długofalowe i bliskie relacje z klientami. Agencja More N’More obsługiwała m.in. takie marki i firmy, jak: Samsung, Multimedia Polska, Grupa Adamed, AJ Produkty, Roche Diabetes Care, Bridgestone, Grupa Swatch, Hines Polska, MPM, 99rent, SCA, Henkel Polska, TOE, Polpharma, Philips, PGE EJ1, PKP Energetyka.
Więcej: www.morenmore.pl
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing