Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Chcesz dowiedzieć się, co działa w wideo marketingu? Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę na IAB HowTo: Highway to Sound & Vision.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Dystynktywna marka: tożsamość, która wyróżnia [WEBINAR]

Dystynktywna marka: tożsamość, która wyróżnia [WEBINAR]
Czy Twoja marka wyróżnia się z tłumu? Czy jest rozpoznawalna i zapada w pamięć konsumentów? Jeśli nie, czas to zmienić. Dołącz do webinaru i dowiedz się, jak budować markę, której nie sposób pomylić z żadną inną.
O autorze
1 min czytania 2025-02-18

Czy Twoja marka ma tożsamość, która sprawia, że nie da się jej pomylić z żadną inną? Jak budować dystynktywne assety i skutecznie mierzyć ich rozpoznawalność? Tego dowiesz się podczas bezpłatnego webinaru, który przygotowaliśmy we współpracy z Dragon Rouge – ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

Czego się dowiesz

Podczas spotkania poruszone zostaną kluczowe zagadnienia związane z budowaniem silnej i wyrazistej tożsamości marki:

  • Czym są Distinctive Brand Assets i jak mierzyć ich skuteczność?
  • Jak i dlaczego warto wejść na wyższy poziom i budować wyrazistą tożsamość, zamiast skupiać się na pojedynczych assetach.
  • Jak kreatywność wpływa na utrzymanie dystynktywności marki w czasie?

Dla kogo

To spotkanie będzie szczególnie wartościowe dla:

  • specjalistów i menedżerów ds. marketingu,
  • brand managerów i strategów,
  • osób odpowiedzialnych za komunikację i branding,
  • właścicieli firm, którzy chcą wyróżnić swoją markę na rynku.

Bezpłatny webinar odbędzie się online na platformie ClickMeeting. Liczba miejsc ograniczona.

Szczegóły wydarzenia

  • Temat: DYSTYNKTYWNA MARKA: TOŻSAMOŚĆ, KTÓRA WYRÓŹNIA
    O dystynktywnych assetach i budowaniu marek, których nie sposób pomylić z żadną inną.
  • Prowadząca: Joanna Rewaj, Strategy & Innovation Associated Director, Dragon Rouge
  • Format: online
  • Data: 4 marca 2025 r.
  • Godzina: 10:00–11:00

Zarejestruj się za pomocą tego formularza

Poznaj naszą prelegentkę

Joanna Rewaj – Strategy & Innovation Associated Director, Dragon Rouge. Od ponad 20 lat zajmuje się strategią budowania silnych, wyrazistych marek, wygrywających na rynku i w umysłach oraz sercach konsumentów. Od 10 lat w Dragon Rouge wspiera zespół designerów w rozumieniu potrzeb konsumenckich, istotnych dla marek trendów społeczno-kulturowych oraz efektywnych narracji i kodów brandingowych.

Dragon Rouge – międzynarodowa agencja strategii marki, projektowania i innowacji założona w 1984 roku. Globalny zasięg realizowany jest z 8 biur na świecie: w Paryżu, Londynie, Hamburgu, Nowym Jorku, Sao Paulo, Singapurze, Szanghaju oraz Warszawie. W Polsce Dragon Rouge działa od 1994 roku i jest największą agencją o profilu strategiczno-brandingowym.

Skorzystaj z okazji, aby dowiedzieć się, jak stworzyć markę, która będzie się wyróżniać i przyciągać uwagę konsumentów

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ