Czy Twoja marka ma tożsamość, która sprawia, że nie da się jej pomylić z żadną inną? Jak budować dystynktywne assety i skutecznie mierzyć ich rozpoznawalność? Tego dowiesz się podczas bezpłatnego webinaru, który przygotowaliśmy we współpracy z Dragon Rouge – ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!
Czego się dowiesz
Podczas spotkania poruszone zostaną kluczowe zagadnienia związane z budowaniem silnej i wyrazistej tożsamości marki:
- Czym są Distinctive Brand Assets i jak mierzyć ich skuteczność?
- Jak i dlaczego warto wejść na wyższy poziom i budować wyrazistą tożsamość, zamiast skupiać się na pojedynczych assetach.
- Jak kreatywność wpływa na utrzymanie dystynktywności marki w czasie?
Dla kogo
To spotkanie będzie szczególnie wartościowe dla:
- specjalistów i menedżerów ds. marketingu,
- brand managerów i strategów,
- osób odpowiedzialnych za komunikację i branding,
- właścicieli firm, którzy chcą wyróżnić swoją markę na rynku.
Bezpłatny webinar odbędzie się online na platformie ClickMeeting. Liczba miejsc ograniczona.

Szczegóły wydarzenia
- Temat: DYSTYNKTYWNA MARKA: TOŻSAMOŚĆ, KTÓRA WYRÓŹNIA
O dystynktywnych assetach i budowaniu marek, których nie sposób pomylić z żadną inną. - Prowadząca: Joanna Rewaj, Strategy & Innovation Associated Director, Dragon Rouge
- Format: online
- Data: 4 marca 2025 r.
- Godzina: 10:00–11:00
Zarejestruj się za pomocą tego formularza
Poznaj naszą prelegentkę

Joanna Rewaj – Strategy & Innovation Associated Director, Dragon Rouge. Od ponad 20 lat zajmuje się strategią budowania silnych, wyrazistych marek, wygrywających na rynku i w umysłach oraz sercach konsumentów. Od 10 lat w Dragon Rouge wspiera zespół designerów w rozumieniu potrzeb konsumenckich, istotnych dla marek trendów społeczno-kulturowych oraz efektywnych narracji i kodów brandingowych.
Dragon Rouge – międzynarodowa agencja strategii marki, projektowania i innowacji założona w 1984 roku. Globalny zasięg realizowany jest z 8 biur na świecie: w Paryżu, Londynie, Hamburgu, Nowym Jorku, Sao Paulo, Singapurze, Szanghaju oraz Warszawie. W Polsce Dragon Rouge działa od 1994 roku i jest największą agencją o profilu strategiczno-brandingowym.
Skorzystaj z okazji, aby dowiedzieć się, jak stworzyć markę, która będzie się wyróżniać i przyciągać uwagę konsumentów
