TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Dystynktywna marka: tożsamość, która wyróżnia [WEBINAR]

Dystynktywna marka: tożsamość, która wyróżnia [WEBINAR]
Czy Twoja marka wyróżnia się z tłumu? Czy jest rozpoznawalna i zapada w pamięć konsumentów? Jeśli nie, czas to zmienić. Dołącz do webinaru i dowiedz się, jak budować markę, której nie sposób pomylić z żadną inną.
O autorze
1 min czytania 2025-02-18

Czy Twoja marka ma tożsamość, która sprawia, że nie da się jej pomylić z żadną inną? Jak budować Distinctive Brand Assets i skutecznie mierzyć ich rozpoznawalność? Tego dowiesz się podczas bezpłatnego webinaru, który przygotowaliśmy we współpracy z Dragon Rouge – ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

Czego się dowiesz

Podczas spotkania poruszone zostaną kluczowe zagadnienia związane z budowaniem silnej i wyrazistej tożsamości marki:

  • Czym są Distinctive Brand Assets i jak mierzyć ich skuteczność?
  • Jak i dlaczego warto wejść na wyższy poziom i budować wyrazistą tożsamość, zamiast skupiać się na pojedynczych assetach?
  • Jak kreatywność wpływa na utrzymanie dystynktywności marki w czasie?

Dla kogo

To spotkanie będzie szczególnie wartościowe dla:

  • specjalistów i menedżerów ds. marketingu,
  • brand managerów i strategów,
  • osób odpowiedzialnych za komunikację i branding,
  • właścicieli firm, którzy chcą wyróżnić swoją markę na rynku.

Bezpłatny webinar odbędzie się online na platformie ClickMeeting. Liczba miejsc ograniczona.

Szczegóły wydarzenia

  • Temat: DYSTYNKTYWNA MARKA: TOŻSAMOŚĆ, KTÓRA WYRÓŹNIA
    O dystynktywnych assetach i budowaniu marek, których nie sposób pomylić z żadną inną.
  • Prowadząca: Joanna Rewaj, Strategy & Innovation Associated Director, Dragon Rouge
  • Format: online
  • Data: 4 marca 2025 r.
  • Godzina: 10:00–11:00

Zarejestruj się za pomocą tego formularza

Poznaj naszą prelegentkę

Joanna Rewaj – Strategy & Innovation Associated Director, Dragon Rouge. Od ponad 20 lat zajmuje się strategią budowania silnych, wyrazistych marek, wygrywających na rynku i w umysłach oraz sercach konsumentów. Od 10 lat w Dragon Rouge wspiera zespół designerów w rozumieniu potrzeb konsumenckich, istotnych dla marek trendów społeczno-kulturowych oraz efektywnych narracji i kodów brandingowych.

Dragon Rouge – międzynarodowa agencja strategii marki, projektowania i innowacji założona w 1984 roku. Globalny zasięg realizowany jest z 8 biur na świecie: w Paryżu, Londynie, Hamburgu, Nowym Jorku, Sao Paulo, Singapurze, Szanghaju oraz Warszawie. W Polsce Dragon Rouge działa od 1994 roku i jest największą agencją o profilu strategiczno-brandingowym.

Skorzystaj z okazji, aby dowiedzieć się, jak stworzyć markę, która będzie się wyróżniać i przyciągać uwagę konsumentów

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ