W nowej kampanii z Łowiczem wspominamy lato, a główną rolę w tych wspomnieniach – oraz w muzycznym spocie – odgrywa dżem 100% z owoców. Owocowe przetwory kojarzone są z latem, bo powstają z plonów dojrzewających i zbieranych w pełnym słońcu. Dżemy Łowicz to 100% owoców i nic więcej! I to właśnie dzięki nim mamy możliwość odtworzyć swoistą pamiątkę lata, nawet gdy za oknem chłodno i brakuje słońca.
Spot przedstawia metaforę przywołania lata w humorystyczny (bo bardzo obrazowy i dosłowny) sposób. Każdy, kto sięga po dżem, niespodziewanie przenosi się w środek lata na pole pełne truskawek, gdzie przy zbiorach pracują rolnicy. Tym sposobem grządki nagle zapełniają się osobami wyrwanymi z różnych sytuacji oraz miejsc. Nietypowemu zjawisku towarzyszy radosna piosenka, adaptacja znanego przeboju „Tyle słońca w całym mieście” Anny Jantar, którą wspólnie śpiewają bohaterowie.
Zobacz również
Kampania prowadzona jest w telewizji, na platformach VOD, w ramach działań digitalowych, displayowych i OOH oraz na social mediach (YouTube, TikTok, Facebook, Instagram).
Agencja odpowiedzialna za opracowanie konceptu oraz prace nad całością spotu: 2012, we współpracy z reżyserem Krzysztofem Grajperem. Agencja odpowiedzialna za działania w digitalu: FEEDERS AGENCY. Dom mediowy: Starcom.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell