W Dzień Kobiet na profilu facebookowym More Bananas będzie można dołączyć do wydarzenia, na którym specjaliści z branży marketingowej poruszą tematy stereotypów, inkluzywności i normalizacji. W ramach Marketingowego Dnia Kobiet (nie tylko dla kobiet) będzie można posłuchać:
- nagrań o mocnych markach liderek na LinkedIn,
- podcastów o stereotypowym traktowaniu kobiet,
- inspirujących webinarów,
- spotkań zorganizowanych na Clubhouse.
Wśród prelegentów pojawią się m.in. Paulina Mazur, Rafał Żak, Anna Boenish, Anna Ledwoń-Blacha. Więcej szczegółów o wydarzeniu na stronie agencji More Bananas na Facebooku.
Zobacz również
Program Marketingowego Dnia Kobiet:
– 9:30 Ania Ledwoń – Rozpoczęcie i przywitanie uczestników,
– 10:00 Joanna Hańderek – Oblicza przemocy,
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– 11:00 Dagmara Kokoszka-Lassota – Jak zacząć działać w branży marketingowej będąc kobietą?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– 13:00 Małgorzata Wardaszka-Deręgowska – Doświadczenie klienta to nowe USP, koniec pozycjonowania i inne strategiczne herezje,
– 12:00 Nagranie Pauliny Mazur – wywiady z silnymi liderkami,
– 14:00 Centrum Praw Kobiet – Akceptować trudności bez stereotypów,
– 15:00 Bartosz Sokolinski – Diversity. A to źle nam jest w naszej grupie? Po co nam inni?
– 16:00 Maciej „Troyann” Trojanowicz – Jak praca dla 8 influencerek sprawiła, że stałem się lepszym feministą,
– 17:00 Rafał Żak – Żeńsko – męska różnorodność. Stereotypy, różnice i podobieństwa. Ważne odpowiedzi na trudne pytania,
– 18:30 Anna Boenish – Kobiety, osoby z macicami, gościnie – jak pisać i mówić, żeby nie wykluczać?
– 19:15 Marta Szadowiak – Kobiety w kulturze. To nie jest słaba płeć,
– 20:00 Debata z udziałem Anny Ledwoń-Blachy, Karoliny Kumor, Macieja Trojanowicza oraz Eweliny Podrez (Clubhouse).
Dostęp do wydarzenia jest darmowy. Jednak wszyscy, którzy chcą wesprzeć Centrum Praw Kobiet mogą kupić „cegiełkę” za 35 zł. Misją fundacji jest przeciwdziałanie przemocy i dyskryminacji kobiet. Centrum Praw Kobiet prowadzi również działania edukacyjne oraz przeciwdziała stereotypom i uprzedzeniom związanym z płcią.