Dzień na U: Justyna Święs z The Dumplings i Rak’n’Roll zachęcają Polki do regularnego badania piersi

Dzień na U: Justyna Święs z The Dumplings i Rak’n’Roll zachęcają Polki do regularnego badania piersi
15 października br., w Dzień Zdrowia Piersi, Fundacja Rak’n’Roll wystartowała z nową kampanią w partnerstwie z marką Avon, której celem jest zachęcenie Polek do regularnych badań piersi. Akcję promuje spot z Justyną Święs z The Dumplings.
O autorze
1 min czytania 2019-10-16

„Życie. Dzień za dniem. Wszystkie podobne, ale nie wszystkie tak samo ważne. Jest dzień, który znaczy więcej niż inne. To dzień na U. Dzień, którego raz w roku potrzebuje każda kobieta, by zrobić badanie USG piersi i potwierdzić ich zdrowie” – taki opis widnieje na stronie nowej kampanii Fundacji Rak’n’Roll pod hasłem „Dzień na U”. Jej celem jest zachęcenie Polek do wykonywania przynajmniej raz w roku profilaktycznego badania USG piersi.

– Raz w roku każda młoda kobieta potrzebuje wziąć Dzień na U, by potwierdzić u specjalisty zdrowie piersi. USG to całkowicie bezbolesne, bezpieczne badanie, które trwa tylko kilkanaście minut – zaznacza Joanna Rokoszewska-Łojko z Fundacji Rak’n’Roll.

Kampanię promuje spot, które narratorką jest Justyna Święs z zespołu The Dumplings. Film pełni funkcję swego rodzaju manifestu i pokazuje, jak w zabieganym świecie potrzebny jest dzień przeznaczony na badanie.

Oprócz piosenkarki, w kampanię zaangażowały się też takie znane osoby, jak: Joanna Jabłczyńska, Aleksandra Żuraw, Barbara Wrońska, Aleksandra Hamkało, Joanna Balasz, Anna Markowska, Agnieszka Lili Antoniak czy Małgorzata Rozenek-Majdan. Ambasadorki akcji na jeden dzień zniknęły ze swoich kanałów social mediowych, pokazując, że nic nie jest tak ważne, jak własne zdrowie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ponadto, w ramach kampanii marka Avon dofinansowała 10 tysięcy badań USG piersi. Można się na nie umówić w jednym z Gabinetów z Różową Wstążką zlokalizowanych w całej Polsce. Rejestracja jest niezwykle prosta – wystarczy wejść na stronę dziennau.pl, znaleźć gabinet w swojej okolicy i zapisać się online, telefonicznie lub poprzez portal ZnanyLekarz.pl. Pełna lista gabinetów, które dołączyły do akcji znajduje się na stronie.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

29 stycznia br. wystartowała akcja #Rakstar, której celem było spełnienie marzeń podopiecznych fundacji Rak’n’Roll. Uśmiech, radość i szczęście, pomimo raka – to główny cel, który postawił sobie pomysłodawca całego przedsięwzięcia – podróżnik i reporter Tomasz Michniewicz.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

W październiku 2018 roku Rak’n’Roll wystartował z nową kampanią „Coś do nich mam!”, w ramach której zachęca kobiety do regularnego badania swoich piersi. By im to ułatwić, Fundacja stworzyła bota BOOBlabla, który umówi na dofinansowane badanie USG piersi w gabinetach w całej Polsce.

PS3

W kwietniu br. ruszyła kampania Rak’n’Roll pt. „Pijani życiem”. Otworzyła ją premiera teledysku nowego singla The Dumplings „Dla Nas KRS 0000 338 803”. Hasło wyreżyserowanego przez Olgę Bołądź teledysku: „Nie ma nas bez procentów, nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” miało zachęcać do przekazywania 1% podatku na Fundację.