Wywiad z Eweliną Kołodziej-Władzińską
Jak wskazuje Ewelina Kołodziej-Władzińska – e-commerce będzie rósł rok do roku średnio 12% rocznie. Już teraz jest zatrzęsienie wakatów w tym sektorze. Firmy poszukują ekspertów, którzy zajmą się ich handlem internetowym, a także pomogą w zbudowaniu całych, osobnych działów.
Zobacz również
Choć jeszcze do niedawna działy e-commerce często stanowiły w zasadzie pododdział marketingu, to coraz więcej firm decyduje się na tworzenie własnych zespołów. Z dyrektorami ds. e-commerce na czele. Ta e-commerce’owa rewolucja podyktowana jest jednak w dużej mierze przez pandemię koronawirusa. Czy to oznacza, że po zniesieniu wszelkich obostrzeń, wzrost e-handlu spowolni? Według Kołodziej-Władzińskiej – niekoniecznie.
– Myślę, że nam to nie grozi. Badania pokazują, że rynek e-commerce średnio będzie rósł 12% rok do roku. Poza tym są jeszcze takie branże, które mają przed sobą dużo pracy i pokazują tendencję wzrostową. Np. kategoria dom i ogród, która do tej pory była raczej kojarzona stricte ze sprzedażą stacjonarną – mówi Ewelina Kołodziej-Władzińska.
Szerzej o zmianach na rynku e-commerce, budowaniu zespołów od e-handlu i połączeniu home office z pracą z danymi klienta Kołodziej-Władzińska opowiada w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing