Blok e-commerce odbędzie się drugiego dnia konferencji InternetBeta 2012 tj. 27 września. – O tym, że warto w nim uczestniczyć, niech świadczy fakt, że w zaplanowanej na cały dzień agendzie nie brakuje topowych nazwisk zarówno z segmentu konsumenckiego, B2B i technologii – przekonuje Michał Kraus, PR/Marketing Manager z Empathy.
Jednym z gości InternetBety 2012 będzie Łukasz Kozłowski, Marketing Manager sklepu sportowo-turystycznego PRESTO, który weźmie pod lupę temat sprzedaży internetowej jako kanału dystrybucji. Problematykę produktu w sieci, m.in. kwestie dotyczące jego znakowania i wyszukiwania przedstawi Kinga Szewczyk, która na co dzień kieruje działem e-handlu w Centrum Elektronicznej Gospodarki Instytutu Logistyki i Magazynowania (ILIM) w Poznaniu. Prezes Zarządu Motoricus.com odpowie z kolei na pytanie, jak skutecznie połączyć sprzedaż z obsługą klienta w branży motoryzacyjnej. Na scenie w tym dniu pojawią się również Mariusz Wesołowski, Piotr Żychliński (YetiPay), Michał Wendrowski (Rublon), Marcin Nowak (Softhis) oraz Kamil Jarosz (miniCRM).
Zobacz również
W bloku nie zabraknie tematów związanych z klientami sklepów internetowych. Od strony naukowej, przyjrzy się im dr Michał Kucia z Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, autor i współautor kilkunastu publikacji z zakresu handlu elektronicznego oraz marketingu internetowego. Przy tej okazji po raz pierwszy przedstawi wyniki swoich badań dotyczących polskiego e-konsumenta. O tym jak technologia może pomóc w efektywnym zarządzaniu sklepem internetowym, w tym poprzez segmentację klientów, opowie z kolei Tomasz Gutkowski, Specjalista ds. E-commerce w Empathy – Internet Software House. Piotr Wrzalik i Bartosz Majewski z Contium SA wezmą następnie na warsztat temat modelu efektywnościowego (success fee) we współpracy z klientem. Sebastian Dyla z Universum Polska da szereg wskazówek dotyczących poszukiwania utalentowanych pracowników.
Pełny program bloku E-commerce i technologie zostanie wkrótce opublikowany na stronie www.internetbeta.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]