Grupa BIK gromadzi i dostarcza informacje kredytowe i gospodarcze. W swoich bazach posiada informacje o 137 mln rachunków należących do 23 mln klientów indywidualnych oraz informacje o historii kredytowej 1,1 mln firm i innych podmiotów. Nowy serwis jest nie tylko nową odsłoną portalu Biura Informacji Kredytowej, jest też wizytówką Grupy BIK, w skład której wchodzą Biuro Informacji Kredytowej S.A. i Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A.
Projektując nową odsłonę serwisu kierowano się oczekiwaniami współczesnych klientów branży finansowej oraz sposobem, w jaki szukają oni informacji. Serwis powstał z wykorzystaniem aktualnie obowiązujących standardów projektowania RWD. Specjaliści z e-point szczególną uwagę poświęcili ergonomii, przejrzystości i czytelności serwisu zarówno na zwykłych monitorach, jak również urządzeniach mobilnych.
Zobacz również
Nowoczesna szata graficzna, uporządkowana oferta i intuicyjny interfejs portalu to tylko część udogodnień nowego serwisu BIK. Duży nacisk położono również na stworzenie przyjaznego i pozytywnego klimatu nowego portalu BIK. Kolorystyka serwisu współgra z charakterem marki i kojarzy się z zaufaniem, bezpieczeństwem, wiarygodnością i profesjonalizmem – wartościami przyświecającymi działaniom Grupy BIK.
Dzięki nowej architekturze informacji oraz organizacji oferty produktowej, portal pozwala teraz na szybszy i pełniejszy dostęp do interesujących treści. Prezentacja oferty dla Klientów indywidualnych akcentuje flagowe produkty Biura Informacji Kredytowej: Raport BIK, Alerty BIK oraz Zastrzeganie dowodu osobistego. Założeniem było, by konsumenci mogli w szybki sposób dowiedzieć się o wartościowych usługach, które pomagają chronić ich bezpieczeństwo np. w przypadku kradzieży danych.
Specjaliści z e-point zbudowali serwis w oparciu o autorską platformę CMS ActiveContent. Dzięki temu rozwiązaniu portal jest przyjazny nie tylko dla użytkowników końcowych, ale też dla redaktorów portalu, którzy mogą szybko i wygodnie zarządzać publikowanymi treściami.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Nowa strona dostępna jest pod adresem: https://www.bik.pl/
Słuchaj podcastu NowyMarketing