E_misja Interactive 360 wprowadza Scorbolamid w RWD

E_misja Interactive 360 (NuOrder Group) zbudowała stronę produktową marki Scorbolamid (Polpharma) w technologii Responsive Web Design – dostępną na każdym urządzeniu do przeglądania sieci.
O autorze
1 min czytania 2013-10-10

Agencja zbudowała serwis produktowy dla marki Scorbolamid, który będzie pełnić funkcję Landing Page’a dla kampanii online’owych oraz offline’owych prowadzonych przez markę. E_misja Interactive 360 stworzyła również grę Scorbonoid, bazującą na mechanice gry Arkanoid. Gra ma za zadanie podkreślać najważniejszy wyróżnik funkcjonalny leku Scorbolamid, jakim jest jego aktywne działanie lecznicze, odróżniające go od pozostałych immunostymulantów.

Polpharma zdecydowała się na wprowadzenie technologii RWD w odpowiedzi na rosnący trend wśród internautów, którzy co raz częściej wybierają urządzenia mobilne do surfowania w sieci.

Nowa strona jest w pełni czytelna, intuicyjna i funkcjonalna na każdym urządzeniu umożliwiającym przeglądanie Internetu. Budowa serwisu w Responsive Web Design ma również pozytywny wpływ na jego pozycjonowanie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowy serwis marki, zbudowany w technologii RWD jest dostępny pod adresem www.scorbolamid.pl.

To kolejna produkcja agencji z grupy NuOrder dla Polpharmy. Do tej pory realizowane były projekty dla takich marek z jej portfolio jak Big Active, Ranigast i Polprazol.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się