Provident Polska, w postępowaniu przetargowym, w którym wzięły udział cztery wyselekcjonowane agencje, wybrał ofertę firmy Edelman Polska na obsługę działań PR.
Zaproszone do przetargu agencje zaprezentowały bardzo ciekawe i dojrzałe pomysły na wzmacnianie wizerunku Provident. Propozycja Edelmana najpełniej wpisywała się w strategię komunikacyjną naszej firmy, dlatego zdecydowaliśmy się na wybór właśnie tej oferty – mówi Roman Jamiołkowski, Rzecznik Prasowy Provident Polska.
Zobacz również
Edelman będzie odpowiedzialny za kompleksową obsługę komunikacyjną, obejmującą wsparcie w zakresie zarządzania reputacją, w tym, relacje z mediami, komunikację korporacyjną oraz kryzysową. Do zadań agencji będzie należało również wsparcie komunikacyjne obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu oraz employer brandingu.
Cieszymy się bardzo, że tak znaczący gracz na rynku, jakim jest Provident Polska wybrał właśnie firmę Edelman do współpracy w obszarze umacniania swojego wizerunku. Nasze doświadczenie pokazuje, że najskuteczniej realizuje się działania PR, gdy w pełni wierzy się w argumentację i fakty stojące po stronie klienta. I stąd naszym zadaniem będzie wsparcie Provident w odmityzowaniu jego obecnego wizerunku, w oparciu o fakty, jakie widzimy – stwierdza Ewa Szejner, Prezes Edelman Polska.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce