Grupy Robocze IAB Polska połączyły siły i podczas pierwszego IAB HowTo w tym roku przedstawią aktualną wiedzę zarówno z zakresu SEM, mobile marketingu, social mediów, jak i public relations, content marketingu czy programmatic. Już 15 lutego w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach czołowi eksperci z branży przedstawią sprawdzone sposoby na prowadzenie spójnych działań w onlinie.
Jak prowadzić efektywne działania marketingowe w 2024 roku?
Prowadzenie efektywnych kampanii marketingowych to często Święty Graal marketerów. Szczególnie w obliczu dynamicznych zmian zachodzących w branży, nowych trendów, rozwoju AI czy narzędzi analitycznych. Jak się odnaleźć w obecnym digitalowym krajobrazie, podpowiedzą eksperci z grup roboczych IAB Polska podczas konferencji IAB HowTo w pełni poświęconej efektywności. Uczestnicy dowiedzą się m.in. jak powalczyć o uwagę użytkowników w social mediach, unikać schematów w marketplace’ach, a także poznają techniki i narzędzia, które pomogą określić KPI i zmierzyć efektywność na platformach gamingowych oraz jak prowadzić skuteczne działania digital PR-owe.
Zobacz również
15 lutego odbędzie się pierwsze IAB HowTo w nowej formule. W tym roku wydarzenia te organizowane będą nie przez poszczególne grupy robocze, a przez przedstawicieli różnych obszarów, skupiających się na wiodącym zagadnieniu. Pierwsza z tegorocznych konferencji poświęcona będzie tematyce efektywności kampanii online. Dzięki zaangażowaniu szerokiego grona prelegentów spotkanie będzie miało charakter interdyscyplinarny i pozwoli uczestnikom na poznanie bieżących trendów w różnych obszarach (m.in. performance, programmatic, social media, influencer marketing czy digital PR). Nad merytoryką HowTo czuwa Rada Programowa, składająca się z czworga szefów grup roboczych przy IAB Polska – komentuje Adam Kaliszewski, członek Rady Programowej IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii, Head of Digital Practice w Solski Communications.
Topowi eksperci z obszaru marketingu online
Podczas konferencji swoim know-how podzielą się doświadczeni profesjonaliści i przedstawiciele różnych branż. A to pozwoli uczestnikom konferencji zyskać szersze spojrzenie, a także rozpatrywać skuteczność na wielu poziomach i etapach realizacji kampanii. Umożliwi im również dostrzeżenie wyzwań, przed którymi stoi dzisiaj branża digitalowa. Prelekcje poprowadzą wybrani członkowie grup roboczych IAB Polska:
- Tomasz Wileński – Szef Grupy Roboczej Badania IAB Polska, CEO ISLAY
- Justyna Oracz – Szefowa Grupy Roboczej Gry i Esport IAB Polska, Head of Communications
- Mateusz Górecki – Managing Director z WE!RE Fantasy.
Wśród ekspertów znajdą się również:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
- Weronika Golon -Senior Digital Strategist w OMD Group
- Krzysztof Janosiewicz – Head of Marketplace & Paid Ads w SEMPAI
- Kinga Kazimierczuk – Team Leader Hybrid AdTech
- Piotr Matusiak – SEO Strategy Process Supervisor
- Dominika Paruszewska – Head of Content w Bluerank
- Jarosław Łuczka – Product Owner adQuery w Open Mobi
- Marta Kusowska – Google Marketing Platform Expert, Full Stack Experts
- Grzegorz Marczak – Sales Director CE Hybrid
- Rafał Sobierajski – Head of social performance Business Factory
- Tomasz Szulkowski – Chief Operating Officer Group M/[m]spark
- Dobromir Cias – Managing Director EDGE NPD
- Tomasz Chłodecki – CEO Justtag Group
- Patrycja Górecka – Butora – Head of Marketing & PR w WhitePress
- Paulina Kunicka – Project Management Director w Lightscape
- Zuzanna Ledworowska – Business Development Manager w Lettly
- Piotr Zagórski – CEO w Axon
- Julia Zdobylak – Senior SEM & Paid Social Planner w Performics.
Dla kogo jest IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii?
Konferencja ta stworzona została z myślą zarówno o osobach zarządzających, które zajmują się przygotowywaniem strategii marketingowych w firmie, jak i dla pracowników, którzy na co dzień realizują kampanie dla swoich klientów. To również doskonała przestrzeń dla tych, którzy dopiero stawiają swoje pierwsze kroki w świecie digitalu i chcą poszerzyć swoją wiedzę.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Spotkanie objęte jest akredytacją DIMAQ.
Posiadaczom certyfikatu DIMAQ przysługuje 20 punktów za udział w tym wydarzeniu oraz rabaty na zakup biletu.
Więcej informacji na temat wydarzenia jest dostępnych na stronie.
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.
Zdjęcie główne: mat. prasowe IAB