TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii i AI – Konferencja IAB HowTo [PATRONAT]

Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii i AI –  Konferencja IAB HowTo [PATRONAT]
Jak nadążyć za wszystkimi zmianami i prowadzić skuteczne kampanie digitalowe w erze nowych technologii i AI? Przede wszystkim należy obserwować branżę i śledzić trendy w sposób kompleksowy.
O autorze
2 min czytania 2024-02-09

Grupy Robocze IAB Polska połączyły siły i podczas pierwszego IAB HowTo w tym roku przedstawią aktualną wiedzę zarówno z zakresu SEM, mobile marketingu, social mediów, jak i public relations, content marketingu czy programmatic. Już 15 lutego w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach czołowi eksperci z branży przedstawią sprawdzone sposoby na prowadzenie spójnych działań w onlinie.

Jak prowadzić efektywne działania marketingowe w 2024 roku?

Prowadzenie efektywnych kampanii marketingowych to często Święty Graal marketerów. Szczególnie w obliczu dynamicznych zmian zachodzących w branży, nowych trendów, rozwoju AI czy narzędzi analitycznych. Jak się odnaleźć w obecnym digitalowym krajobrazie, podpowiedzą eksperci z grup roboczych IAB Polska podczas konferencji IAB HowTo w pełni poświęconej efektywności. Uczestnicy dowiedzą się m.in. jak powalczyć o uwagę użytkowników w social mediach, unikać schematów w marketplace’ach, a także poznają techniki i narzędzia, które pomogą określić KPI i zmierzyć efektywność na platformach gamingowych oraz jak prowadzić skuteczne działania digital PR-owe.

15 lutego odbędzie się pierwsze IAB HowTo w nowej formule. W tym roku wydarzenia te organizowane będą nie przez poszczególne grupy robocze, a przez przedstawicieli różnych obszarów, skupiających się na wiodącym zagadnieniu. Pierwsza z tegorocznych konferencji poświęcona będzie tematyce efektywności kampanii online. Dzięki zaangażowaniu szerokiego grona prelegentów spotkanie będzie miało charakter interdyscyplinarny i pozwoli uczestnikom na poznanie bieżących trendów w różnych obszarach (m.in. performance, programmatic, social media, influencer marketing czy digital PR). Nad merytoryką HowTo czuwa Rada Programowa, składająca się z czworga szefów grup roboczych przy IAB Polska – komentuje Adam Kaliszewski, członek Rady Programowej IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii, Head of Digital Practice w Solski Communications.

Topowi eksperci z obszaru marketingu online

Podczas konferencji swoim know-how podzielą się doświadczeni profesjonaliści i przedstawiciele różnych branż. A to pozwoli uczestnikom konferencji zyskać szersze spojrzenie, a także rozpatrywać skuteczność na wielu poziomach i etapach realizacji kampanii. Umożliwi im również dostrzeżenie wyzwań, przed którymi stoi dzisiaj branża digitalowa. Prelekcje poprowadzą wybrani członkowie grup roboczych IAB Polska:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Tomasz Wileński – Szef Grupy Roboczej Badania IAB Polska, CEO ISLAY
  • Justyna Oracz – Szefowa Grupy Roboczej Gry i Esport IAB Polska, Head of Communications
  • Mateusz Górecki – Managing Director z WE!RE Fantasy.

Wśród ekspertów znajdą się również:

  • Weronika Golon -Senior Digital Strategist w OMD Group
  • Krzysztof Janosiewicz – Head of Marketplace & Paid Ads w SEMPAI
  • Kinga Kazimierczuk – Team Leader Hybrid AdTech
  • Piotr Matusiak – SEO Strategy Process Supervisor
  • Dominika Paruszewska – Head of Content w Bluerank
  • Jarosław Łuczka – Product Owner adQuery w Open Mobi
  • Marta Kusowska – Google Marketing Platform Expert, Full Stack Experts
  • Grzegorz Marczak – Sales Director CE Hybrid
  • Rafał Sobierajski – Head of social performance Business Factory
  • Tomasz Szulkowski – Chief Operating Officer Group M/[m]spark
  • Dobromir Cias – Managing Director EDGE NPD
  • Tomasz Chłodecki – CEO Justtag Group
  • Patrycja Górecka – Butora – Head of Marketing & PR w WhitePress
  • Paulina Kunicka – Project Management Director w Lightscape
  • Zuzanna Ledworowska – Business Development Manager w Lettly
  • Piotr Zagórski – CEO w Axon
  • Julia Zdobylak – Senior SEM & Paid Social Planner w Performics.

Dla kogo jest IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii?

Konferencja ta stworzona została z myślą zarówno o osobach zarządzających, które zajmują się przygotowywaniem strategii marketingowych w firmie, jak i dla pracowników, którzy na co dzień realizują kampanie dla swoich klientów. To również doskonała przestrzeń dla tych, którzy dopiero stawiają swoje pierwsze kroki w świecie digitalu i chcą poszerzyć swoją wiedzę.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Spotkanie objęte jest akredytacją DIMAQ.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Posiadaczom certyfikatu DIMAQ przysługuje 20 punktów za udział w tym wydarzeniu oraz rabaty na zakup biletu.

Więcej informacji na temat wydarzenia jest dostępnych na stronie.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

Zdjęcie główne: mat. prasowe IAB