Effie Poland ogłasza skład Komitetu Organizacyjnego jubileuszowej 25. edycji konkursu  

Effie Poland ogłasza skład Komitetu Organizacyjnego jubileuszowej 25. edycji konkursu  
Komitet Effie Awards Poland 2024 to 15 przedstawicieli agencji członkowskich SAR i marketerów. W skład Komitetu weszli specjaliści zarówno ze strony agencyjnej, jak i klienta, co daje całościowe spojrzenie na branżę komunikacji marketingowej w zakresie trendów i zmian, ale przede wszystkim oczekiwań i potrzeb konsumenta.
O autorze
1 min czytania 2024-04-10

W skład Komitetu Organizacyjnego Effie w Polsce wchodzą:

  • Anna Barabasz-Sawińska, Marketing Director CEE Beverages & Head of Marketing Services, Grupa Maspex,
  • Tomasz Bartnik, Partner, One Eleven,
  • Wojciech Borowski, Group CEO, McCANN Poland,
  • Elżbieta Flasińska, B2C Marketing Director, Grupa Pracuj SA,
  • Edyta Frąckowiak, COO, Co-Founder, numbers & intuition,
  • Dagmara Gadomska, General Manager, Publicis Worldwide,
  • Michał Kociankowski, Managing Partner Synergion,
  • Magda Kolenkiewicz, General Manager, Starcom,
  • Magdalena Kozanowska, Vice President, COO & Partner, 180heartbeats + Jung v Matt,
  • Małgorzata Majcher, Chief Strategy&Innovation Officer, DDB Warszawa,
  • Alicja Miklaszewska-Kowalczuk, Managing Director, OMD,
  • Joanna Okła, CEO, EssenceMediacom,
  • Michał Rutkowski, Managing Director, K2 Create,
  • Elżbieta Twardowska, Chief Strategy Officer, Ogilvy,
  • Kamil Wiszowaty, CEO, Group One Media.

Komitet Organizacyjny Effie Poland jest ciałem decyzyjnym we wszystkich kwestiach regulaminowych, porządkowych, spornych, na każdym etapie organizacji i przebiegu konkursu. Obecnie Komitet pracuje nad zmianami w formularzach zgłoszeniowych, udoskonaleniem procesu zgłaszania, a także wyborem tegorocznego jury konkursu.

Członkowie Komitetu przyjrzeli się również kategoriom konkursowym i uaktualnili ich katalog. Zamknięto kategorie Partnership i Automotive & Mobility, wcielając produkty i usługi z tej ostatniej do kategorii Consumer Goods i Services. Otwarto natomiast nową kategorię AI. Redefiniowano kategorię Retail poszerzając ją o Marketplaces, Non-Profit & Public Service poszerzając o Political Service.  

Modyfikacji uległy też E-Commerce & Omnichannel, Social Platforms & Influencers oraz ESG. Rozdzielono kategorię Launch/Relaunch, obecnie mamy osobną kategorię Launch dla kampanii nowych produktów i usług oraz kategorię Relaunch & Defend powstałą z połączenia dwóch bliskich sobie kategorii skoncentrowanych na aktywnych działaniach komunikacyjnych, których celem była obrona pozycji biznesowej i/lub reakcja na zewnętrzne okoliczności biznesowe lub pozabiznesowe. Zmianom uległa też kategoria dla strategicznych konceptów biznesowych i marketingowych, w których dział marketingu odegrał kluczową rolę, tj. Marketing & Business Solutions (MBS). 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do tegorocznej edycji konkursu kwalifikują się działania i kampanie zrealizowane w okresie 1.01.2023 -31.03.2024 r. Prace będą przyjmowane w 3 terminach:

  • I termin: do 17.05.2024
  • II termin: do 07.06.2024
  • III termin: do 28.06.2024

Start zgłoszeń poprzedzą webinary dla zgłaszających Effie in Practice:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • 12.04.2024 – Wszystko wokół kategorii i zasad zgłaszania
  • 23.04.2024 – Szkolenie dedykowane organizacjom Non-Profit
  • 25.04.2024 – Jak pisać zgłoszenie, by nie zmarnować szansy na Effie

Gala odbędzie się 5.11.2024 w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Aktualności dotyczące tegorocznej edycji konkursu można śledzić na https://awards.effie.pl/  oraz w mediach społecznościowych.