Ideą konkursu było wyłonienie marek, które przyczyniają się do rozwoju e-handlu w Polsce. Na podstawie zgłoszeń Jurorzy, wśród których znaleźli się specjaliści rynku e-comemerce i ludzie mediów, wybrali 5 nominowanych marek, które walczyły o statuetki w pięciu kategoriach. W kolejnym etapie marki walczyły o głosy Internautów, którzy przez miesiąc typowali Zwycięzców do nagrody.
Laureatów ogłoszono w minioną środę podczas Gali we wrocławskej Hali Stulecia.
Zobacz również
Ekomers w kategorii Najlepsza platforma sklepowa został przyznany platformie Shoper, która zdobyła 33% ogólnej liczby głosów Internautów i Jurorów. Miejsce II i III kolejne zajęli: i-sklep (27%), IAI-shop.com (19%).
Statuetka w kategorii Operator logistyczny dla e-handlu trafiła do InPost (54% głosów). W tej kategorii na drugiej pozycji uplasowała się marka DPD Polska (17%), następnie Kurjerzy.pl (11%).
FreshMail to laureat w kategorii Narzędzie wspierające komunikację e-sklepu. W wynikach głosowania Internautów i Rady Jurorów marka uzyskała 31% głosów. Brand24 otrzymał 22% głosów, SMSAPI 15%.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
W kategorii Najlepszy system płatności bezkonkurencyjne okazało się PayU (42% głosów). Przelewy24 otrzymały 19% głosów, a Transferuj.pl (14%).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Bezkonkurencyjna w kategorii Debiut Roku, okazała się marka Brand24 (48% głosów). Na drugim miejscu znalazł się SHOWROOM (16%), na miejscu trzecim Dontpay (13%).
Gratulujemy wszystkim wyróżnionym markom. Organizatorem konkursu jest Fundacja Polak 2.0.