Ekomersy – laureaci konkursu

Shoper, InPost, FreshMail, PayU i Brand24 to zwycięzcy konkursu Ekomersy, którego wyniki zostały ogłoszone podczas III Targów eHandlu we Wrocławiu.
O autorze
1 min czytania 2012-10-26

Ideą konkursu było wyłonienie marek, które przyczyniają się do rozwoju e-handlu w Polsce. Na podstawie zgłoszeń Jurorzy, wśród których znaleźli się specjaliści rynku e-comemerce i ludzie mediów, wybrali 5 nominowanych marek, które walczyły o statuetki w pięciu kategoriach. W kolejnym etapie marki walczyły o głosy Internautów, którzy przez miesiąc typowali Zwycięzców do nagrody.

Laureatów ogłoszono w minioną środę podczas Gali we wrocławskej Hali Stulecia.

Ekomers w kategorii Najlepsza platforma sklepowa został przyznany platformie Shoper, która zdobyła 33% ogólnej liczby głosów Internautów i Jurorów. Miejsce II i III kolejne zajęli: i-sklep (27%), IAI-shop.com (19%).

Statuetka w kategorii Operator logistyczny dla e-handlu trafiła do InPost (54% głosów). W tej kategorii na drugiej pozycji uplasowała się marka DPD Polska (17%), następnie Kurjerzy.pl (11%).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

FreshMail to laureat w kategorii Narzędzie wspierające komunikację e-sklepu. W wynikach głosowania Internautów i Rady Jurorów marka uzyskała 31% głosów. Brand24 otrzymał 22% głosów, SMSAPI 15%.

W kategorii Najlepszy system płatności bezkonkurencyjne okazało się PayU (42% głosów). Przelewy24 otrzymały 19% głosów, a Transferuj.pl (14%).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Bezkonkurencyjna w kategorii Debiut Roku, okazała się marka Brand24 (48% głosów). Na drugim miejscu znalazł się SHOWROOM (16%), na miejscu trzecim Dontpay (13%).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Gratulujemy wszystkim wyróżnionym markom. Organizatorem konkursu jest Fundacja Polak 2.0.