TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ekomersy – laureaci konkursu

Shoper, InPost, FreshMail, PayU i Brand24 to zwycięzcy konkursu Ekomersy, którego wyniki zostały ogłoszone podczas III Targów eHandlu we Wrocławiu.
O autorze
1 min czytania 2012-10-26

Ideą konkursu było wyłonienie marek, które przyczyniają się do rozwoju e-handlu w Polsce. Na podstawie zgłoszeń Jurorzy, wśród których znaleźli się specjaliści rynku e-comemerce i ludzie mediów, wybrali 5 nominowanych marek, które walczyły o statuetki w pięciu kategoriach. W kolejnym etapie marki walczyły o głosy Internautów, którzy przez miesiąc typowali Zwycięzców do nagrody.

Laureatów ogłoszono w minioną środę podczas Gali we wrocławskej Hali Stulecia.

Ekomers w kategorii Najlepsza platforma sklepowa został przyznany platformie Shoper, która zdobyła 33% ogólnej liczby głosów Internautów i Jurorów. Miejsce II i III kolejne zajęli: i-sklep (27%), IAI-shop.com (19%).

Statuetka w kategorii Operator logistyczny dla e-handlu trafiła do InPost (54% głosów). W tej kategorii na drugiej pozycji uplasowała się marka DPD Polska (17%), następnie Kurjerzy.pl (11%).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

FreshMail to laureat w kategorii Narzędzie wspierające komunikację e-sklepu. W wynikach głosowania Internautów i Rady Jurorów marka uzyskała 31% głosów. Brand24 otrzymał 22% głosów, SMSAPI 15%.

W kategorii Najlepszy system płatności bezkonkurencyjne okazało się PayU (42% głosów). Przelewy24 otrzymały 19% głosów, a Transferuj.pl (14%).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Bezkonkurencyjna w kategorii Debiut Roku, okazała się marka Brand24 (48% głosów). Na drugim miejscu znalazł się SHOWROOM (16%), na miejscu trzecim Dontpay (13%).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Gratulujemy wszystkim wyróżnionym markom. Organizatorem konkursu jest Fundacja Polak 2.0.