Kontakt z Ekstraklasą to nie tylko ekspozycja marki STIHL podczas transmisji na grafikach telewizyjnych oraz na elektronicznych bandach i innych nośnikach reklamowych na stadionach podczas wszystkich meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy w sezonie 2022/23, ale również wspieranie sportu i rozwoju piłki nożnej w Polsce.
– Bardzo nas cieszy, kiedy sponsor decyduje się na kolejne przedłużenie współpracy z nami. Tak właśnie jest w przypadku STIHL, marki która już czwarty rok z rzędu jest naszym oficjalnym partnerem. Takie długoterminowe współdziałanie jest wyrazem zaufania do nas i pozytywnej oceny wystawianej Ekstraklasie, jako partnerowi marketingowemu – mówi Marcin Animucki, prezes Ekstraklasy SA.
Zobacz również
STIHL i Ekstraklasa w ramach współpracy realizują także wspólnie specjalne projekty marketingowe. Przykładem takiej akcji z ubiegłego sezonu było nietypowe rozpoczęcie dwóch hitowych spotkań pod koniec sezonu. Piłki na stadiony w Poznaniu i Krakowie zostały wwiezione na murawę przez zdalnie sterowanego robota koszącego STIHL iMOW. Zapewniło to unikatowe możliwości ekspozycji marki i produktu partnera.
– Wspieranie polskiego sportu, a w szczególności najpopularniejszych rozgrywek piłkarskich w Polsce, jest bardzo ważnym punktem działań marketingowych firmy ANDREAS STIHL. Cieszy nas perspektywa dalszej współpracy. Cenimy sobie otwartość Ekstraklasy na realizację naszych pomysłów, takich jak np. promocja robotów koszących iMOW – mówi Tomasz Cichoński, prezes Zarządu ANDREAS STIHL Sp. z o.o.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach