W najnowszej reklamie norweskiego banku, przeciętny pracownik biurowy postanawia uwolnić się od tyranii, jaka panuje w korporacji i udać się na wymarzoną wycieczkę do Peru. To ten rodzaj scenariusz, który często widzimy w amerykańskich filmach. Szał, cała zawartość biurka ląduję na podłodze, rozbijają się szkła. Triumfalne wyjście z biura, które oszałamia współpracowników. Tym razem jednak jest inaczej! Bank pokazuje zderzenie się z rzeczywistością. Jeśli dobrze nie odłożymy na emeryturę, zamiast Peru, czeka nas raczej Jurata.
PS Inna reklama DNB
Zobacz również
PS 2 Kilka ciekawych reklam banków
![Czy fundacja „Dzieci Są z Nami” oswaja sharenting? [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/07/dzieci-sa-z-nami-opinie-1-142x0-c-default.jpg)
Czy fundacja „Dzieci Są z Nami” oswaja sharenting? [OPINIE]