W nowej kampanii telewizyjnej Lubella pokazuje, że jej płatki śniadaniowe to energia ze zbóż – zapewniająca dzieciom moc do beztroskiej zabawy.
Dźwięki ziarna i chrupania połączone ze stukaniem sztućców, odgłosami sypiących się płatków i dolewanego mleka, przenikają się z dźwiękami dziecięcej zabawy i śmiechu. Tak powstał charakterystyczny rytm, który w unikalny sposób oddaje energię pochodzącą z płatków zbożowych Lubella.
Zobacz również
Płatki od Lubelli nie tylko doskonale smakują, ale są też wartościowym produktem. Lubella w nowym spocie podkreśla dobry skład swoich produktów z pełnym ziarnem, z naturalnymi minerałami i witaminą B1 oraz bez oleju palmowego i syropu glukozowego.
Nowa kampania Lubelli emitowana będzie w największych stacjach telewizyjnych oraz w social mediach (Facebook + Instagram).
![Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/07/celebryta-czy-naukowiec-142x0-c-default.jpg)
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]