Enterie to międzynarodowa sieć niezależnych agencji PR i marketingowych, oferująca firmom planującym zagraniczną ekspansję pełen zakres usług komunikacyjnych. Została założona w połowie 2017 roku przez warszawską agencję PR Profeina.
Michał Rakowski, który objął stanowisko Chief Network Officera Enterie, od 2014 roku pracuje w Profeinie. Jako konsultant obsługiwał firmy z sektora IT, fintech, fundusze VC i startupy. Wprowadzał marki na rynek polski, jak i globalny. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywał pracując jako dziennikarz oraz pracując w trzecim sektorze. Na stanowisku CNO zastąpił Andrzeja Jędrzejczaka.
Zobacz również
Rakowski jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego oraz Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, na której jest gościnnym wykładowcą, prowadząc zajęcia “Startup a PR”.
Enterie specjalizuje się w obsłudze firm z branży nowych technologii. Swoje usługi kieruje do startupów i firm technologicznych – zarówno tych polskich, które planują europejską ekspansję, jak i zagranicznych, które chcą wejść do Polski.
– Chcemy być hubem, do którego zwracają się firmy zainteresowane wejściem na zagraniczne rynki. I faktycznie obserwujemy rosnące zainteresowanie polskich spółek usługami komunikacyjnymi poza Polską. To dla nich Enterie sukcesywnie rozbudowuje swój zasięg. Bardzo się cieszę, że to Michał pomoże im w ekspansji na zagranicznych rynkach – mówi Magdalena Górak, pomysłodawczyni Enterie i zarządzająca agencją PR Profeina.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Najnowszymi partnerami sieci są agencje z Chicago, Czech i Węgier.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Enterie jest obecna w Stanach Zjednoczonych oraz 17 krajach europejskich: w Belgii, Bułgarii, Czechach, Danii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Luksemburgu, Niemczech, Polsce, Portugalii, Słowacji, Szwajcarii, Szwecji, Węgrzech, Włoszech i Wielkiej Brytanii.