Enterprise Sessions – spotkanie czołowych graczy e-commerce

Jak wykorzystać współczesne trendy w technologiach cyfrowych, aby sprostać oczekiwaniom klientów? Co na ten temat mówi Magento, którego zysk w zeszłym roku wyniósł 124 mld dolarów? Jak wspiera omnichannel? Dlaczego PWA (Progressive Web Apps) jest przyszłością dla e-biznesu, czy też jak szybciej...
O autorze
1 min czytania 2017-10-24

…i taniej robić wdrożenia e-commerce dzięki mechanizmom kontraktowym. To tylko część pytań, na które odpowiedzą goście konferencji podczas drugiej edycji Enterprise Sessions. Właśnie rozpoczęła się rejestracja.

Enterprise Sessions to merytoryczne spotkanie, podczas którego przedsiębiorcy, przedstawiciele kadry zarządzającej, menedżerowie, związani z platformą sprzedażową Magento oraz sektorem e-commerce będą mogli poznać doświadczenia ekspertów i praktyków zdobyte na dużo bardziej rozwiniętym rynku europejskim.

Wśród prelegentów pojawi się m.in. David Wise, dyrektor sprzedaży w Magento Commerce, odpowiedzialny za cały region EMEA, który od ponad 20 lat zajmuje się tematem handlu cyfrowego, Mitch Goldman, jako CTO w Made.com – marka, która zrewolucjonizowała przemysł meblarski, była pionierem nowego modelu sprzedaży mebli przez internet, zarządzał jej rozwojem i globalną ekspansją. Na konferencji poświęconej e-commerce i Magento, nie mogło zabraknąć tematu omnichannel. O trudnościach i wyzwaniach, z jakimi mierzą się nasi sąsiedzi zza czeskiej granicy opowie Ing. Vojtěch Košák, e-commerce manager największej sieci aptek w Czechach (1000 sklepów w Europie) – Dr.Max Pharmacy.

Pełna lista prelegentów dostępna jest na stronie konferencji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

“Wydarzenie inspirowane jest tym, co się aktualnie dzieje na rynku. Uważnie śledzimy trendy, które mają realny wpływ na rozwój e-commerce i tym samym pracę osób związanych z tym sektorem. Dlatego zaprosiliśmy praktyków, którzy nie tylko dostarczą konkretnej wiedzy na temat nowych narzędzi w sprzedaży online, niestandardowych praktyk i modeli biznesowych, ale z którymi uczestnicy będą mogli otwarcie porozmawiać podczas wielu sesji networkingowych.” – mówi Borys Skraba, Prezes Zarządu Bold Brand Commerce.

Podczas konferencji nie zabraknie przedstawicieli topowych marek polskiego rynku e-commerce, takich jak: Castorama Polska, TME, SIG, Carrefour Polska, Eobuwie, Kazar, Prima Moda, ALDO, Gino Rossi, Super-Pharm, Ania Kruk, TOUS Polska, NESCAFÉ® Dolce Gusto®, S’portofino, Szynaka Meble, INTERSPORT Polska, Bakalland, Armatura Polska, ANWIS, Kler, ZOIO, Dr.Max i wiele innych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zapraszamy do rejestracji oraz po szczegółowe informacje na stronę konferencji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Partnerem strategicznym wydarzenia jest Magento Inc.nc. Patronat honorowy Business Center Club – najbardziej prestiżowa instytucja otoczenia biznesowego, patronat instytucjonalny objęła Krajowa Izba Gospodarcza , a patronat merytoryczny Izba Gospodarki Elektronicznej. Patronami medialnymi są: Harvard Business Review Polska, Marketer Plus, NowyMarketing, Marketing Przy Kawie, eGospodarka.pl

Organizatorem wydarzenia jest firma Bold Brand Commerce, oficjalny partner wdrożeniowy Magento na rynku polskim.