Organizatorzy międzynarodowego konkursu reklamowego Epica Awards 23 lipca br. ogłosili wprowadzenie nowej kategorii – Gender Equity. W jej ramach nagrody zostaną przyznane tym kreacjom, które poruszą m.in. problemy dotyczące LGBT+, równouprawnienia lub promują pozytywne działania odnoszące się do tożsamości płciowej.
Wprowadzenie kategorii Gender Equity było pomysłem Katii Chelpanovej, communication officera konkursu Epica Awards.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
– Do tej pory kampanie poruszące problemy np. praw kokbiet czy LGBT+ mieściły się w naszej kategorii społecznej, lecz w wyniku pojawienia się ruchu #MeToo oraz w związku z obawami dotyczącymi podejścia do równości i tożsamości płciowej na całym świecie, uznałam, że należy szczególnie podkreślić te kwestie – powiedziała Katia Chelpanova.
Gender Equity jest drugą nową kategorią, która pojawi się w tegorocznym konkursie Epica Awards – wcześniej w tym roku ogłoszono wprowadzenie kategorii Creative Use of Data.
Epica Awards jest jedynym globalnym konkursem kreatywnym przyznawanym przez dziennikarzy z całego świata, zajmujących się tematyką marketingową oraz reklamową.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Akcja przywrócenia tęczy w postaci wodno-świetlnego hologramu na Plac Zbawiciela w Warszawie, autorstwa 180heartbeats + Jung v Matt, to jedyna nagrodzona kampania z Polski podczas gali Epica Awards 2018, która miała miejsce 15 listopada 2018 roku.