TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Era post (third party) cookies – jak się do niej przygotować? Raport Bluerank

Przed rynkiem reklamy staje wyzwanie – zapowiadane m.in. przez Google zmiany w przeglądarkach polegające na eliminacji ciasteczek 3rd party. Co to oznacza dla reklamodawców?
O autorze
1 min czytania 2021-02-05

 

W niektórych obszarach online marketingu nawet radykalne ograniczenie możliwości realizacji kampanii reklamowych. Jak zapewnić sobie konkurencyjność w świecie bez third party cookies? – Bluerank wraz z ekspertami zewnętrznymi przygotował bezpłatny raport „Era post (third party) cookies”.

W dokumencie, podzielonym na dwie części autorzy najpierw szczegółowo wyjaśniają, jakie zmiany nas czekają i jak się do nich możemy przygotować.

Druga część raportu poświęcona jest działaniom strategicznym – jak zapewnić sobie konkurencyjność w świecie bez third party cookies? Odpowiada na kluczowe pytania: skąd będziemy mogli czerpać dane o użytkownikach? Czy wzrośnie rola first party cookie?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Głos zabierają także eksperci zewnętrzni, przedstawiciele e-commerce z Grupy Empik, Tradedoubler, Edrone oraz Decathlon – którzy dzielą się swoimi doświadczeniami i opiniami.

Patronat nad raportem objęły największe organizacje branżowe: IAB Polska praz Izba Gospodarki Elektronicznej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dokument jest bezpłatny. Można go pobrać na tej stronie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Czego dowiesz się z raportu?:

Część I:

  • Czy jako marketerzy powinniśmy obawiać się nowej rzeczywistości – tzw. ery post (third party) cookies?
  • Czym jest Google Consent Mode?
  • Czy zmiany dotyczą również Facebooka?
  • Jakie warunki powinna spełniać prawidłowa zgoda na działania marketingowe w Internecie?
  • Czym jest Transparency & Consent Framework v2.0 i jak może pomóc Ci w wypełnianiu obowiązków wynikających z regulacji prawnych?

Cześć II:

  • Jak przygotować się do zmian strategicznie?
  • Co zmiany oznaczają dla e-commerce? Swoimi doświadczeniami i opiniami dzielą się eksperci z czterech marek: Grupy Empik, Tradedoubler, Edrone oraz Decathlon.
  • Mamy już dane i co teraz? Integracja, komunikacja, pomiar, efekt. Jak tworzyć i wykorzystywać zaawansowane segmenty 1st party? (Google marketing Platform).
  • Jak zapewnić sobie konkurencyjność w świecie bez third party cookies?