TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Essa” w marketingu. Jak marki reagują na Młodzieżowe Słowo Roku 2022?

„Essa” w marketingu. Jak marki reagują na Młodzieżowe Słowo Roku 2022?
Jak „Essa” została przyjęta przez rozmaite marki? Prezentujemy najświeższe real-time marketingowe kreacje, które powstały w odpowiedzi na nowo wybrane Młodzieżowe Słowo Roku.
O autorze
0 min czytania 2022-12-08

fot. Facebook/RadioESKA; LOT Polish Airlines

Za nami finał plebiscytu Młodzieżowe Słowo Roku 2022. Jury ogłosiło, że w tym roku zwycięzcą została „essa”, czyli słowo „radosne, pełne entuzjazmu i luzu”.

Jak tłumaczy prof. Anna Wileczek, badaczka języka i kultury dzieci i młodzieży – „Essa jest jak młodzież – różnorodna i niepoddająca się szablonowym definicjom, ale za to spontaniczna i ekstatycznie emocjonalna”.

Nie da się ukryć, że co roku wybór słowa, które wiedzie prym w młodzieżowym słowniku, odbija się szerokim echem w social mediach. Nie inaczej jest tym razem. Zobaczmy, jak różne marki włączają „essę” w swoją komunikację marketingową.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Lidl

Biedronka

LOT

InPost

Wakacje.pl

Madej Wróbel

Radio ESKA

Salony Agata

Komputronik

Nju mobile

Circle K

STS

Muzeum Narodowe w Gdańsku

JBB Bałdyga

LightBox