eurobank sponsorem polskiego filmu o kulturze głuchych „Znaki”

W poniedziałek 27 listopada miała miejsce oficjalna premiera filmu dokumentalnego „Znaki” w reżyserii Wojciecha Klimali. To opowieść o Iwonie Cichosz - nieprzeciętnej kobiecie, która chce zmieniać świat, walcząc z wykluczeniem osób głuchych. Sponsorem filmu jest eurobank.
O autorze
1 min czytania 2017-11-29

Bohaterka filmu jest głucha, podobnie jak jej siostra, rodzice i dziadkowie. Jednak dzięki uporowi, który towarzyszy jej od najmłodszych lat, z sukcesem obraca brak słuchu w atut.

Iwonę poznajemy w przeddzień finałów Miss Świata Głuchych w Las Vegas. – Ten film jest opowieścią o niezwykłej kobiecie, ale również o barierach, jakie napotykają na swojej drodze każdego dnia osoby głuche. Uświadamia, jak wiele wysiłku muszą włożyć, by móc normalnie funkcjonować w świecie słyszących. Mam nadzieję, że dzięki filmowi światy osób głuchych i słyszących zbliżą się do siebie i silniej dostrzeżone zostaną potrzeby pond 500 tys. osób głuchych od urodzenia żyjących w Polsce – mówi Ewa Turczańska, producent filmu.

Film będzie można zobaczyć podczas specjalnych pokazów w kinach w Polsce i za granicą, a także w instytucjach i organizacjach walczących z wykluczeniem. Producentem filmu jest Kosmos Production, koproducentem Telewizja Polska, MX35. Film wspófinansowany jest przez Polski Instytut Sztuki Filmowej. Partnerami są: Migam, eurobank, ERGO Hestia S.A.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj