TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

eurobank sponsorem polskiego filmu o kulturze głuchych „Znaki”

W poniedziałek 27 listopada miała miejsce oficjalna premiera filmu dokumentalnego „Znaki” w reżyserii Wojciecha Klimali. To opowieść o Iwonie Cichosz - nieprzeciętnej kobiecie, która chce zmieniać świat, walcząc z wykluczeniem osób głuchych. Sponsorem filmu jest eurobank.
O autorze
1 min czytania 2017-11-29

Bohaterka filmu jest głucha, podobnie jak jej siostra, rodzice i dziadkowie. Jednak dzięki uporowi, który towarzyszy jej od najmłodszych lat, z sukcesem obraca brak słuchu w atut.

Iwonę poznajemy w przeddzień finałów Miss Świata Głuchych w Las Vegas. – Ten film jest opowieścią o niezwykłej kobiecie, ale również o barierach, jakie napotykają na swojej drodze każdego dnia osoby głuche. Uświadamia, jak wiele wysiłku muszą włożyć, by móc normalnie funkcjonować w świecie słyszących. Mam nadzieję, że dzięki filmowi światy osób głuchych i słyszących zbliżą się do siebie i silniej dostrzeżone zostaną potrzeby pond 500 tys. osób głuchych od urodzenia żyjących w Polsce – mówi Ewa Turczańska, producent filmu.

Film będzie można zobaczyć podczas specjalnych pokazów w kinach w Polsce i za granicą, a także w instytucjach i organizacjach walczących z wykluczeniem. Producentem filmu jest Kosmos Production, koproducentem Telewizja Polska, MX35. Film wspófinansowany jest przez Polski Instytut Sztuki Filmowej. Partnerami są: Migam, eurobank, ERGO Hestia S.A.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj