Ewa Pniak przez ostatnie 2 lata związana była z Agencją Warszawa, gdzie pracowała głównie dla IKEA. Przygotowana przez nią kampania – IKEA „Po Sąsiedzku” – otrzymała kilka nagród, m.in. złote Effie w kategorii Brand Experience, srebro i brąz w konkursie Innovation w kategoriach Touchpoint i Doświadczenie. Z kolei za kampanię – IKEA „Światłoczuli” – otrzymała m.in. Golden Arrow w kategorii CSR.
Poza obsługą marki IKEA, pracowała również dla marek z portfolio Unilever: Dove, Carte d’Or, Domestos, marek należących do L’Oreal Polska, w tym L’Oreal Paris, Garnier, La Roche Posay czy Vichy oraz firmy Innogy, LG, Rockstar Energy Drink i Bioderma.
Zobacz również
Zanim dołączyła do branży agencyjnej, związana była z Grupą Eurozet, gdzie zajmowała się promocją i akcjami specjalnymi w stacjach lokalnych grupy (Antyradio, Planeta FM, Chilli Zet, Radio Zet Gold). Poza akcjami autopromocyjnymi, odpowiedzialna była za działania m.in. dla takich marek jak: Sharp, Ferrero (Kinder Niespodzianka), Decathlon, Ambi Pur, Remington, LG.