Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Ewa Swoboda ambasadorką NEONAIL

Ewa Swoboda ambasadorką NEONAIL
Ewa Swoboda – obecnie wicemistrzyni świata w biegu na dystansie 60 metrów i wicemistrzyni Europy na 100 m podjęła współpracę z marką NEONAIL.
O autorze
1 min czytania 2024-06-18

To nie tylko efekt zamiłowania do kolorowych paznokci – znaku firmowego Ewy Swobody, ale również podzielania tych samych wartości, jakimi są konsekwencja w pozostawaniu sobą, pewność siebie i kobiecość oraz odwaga, aby komunikować to światu.

Działania NEONAIL na rzecz wspierania wolności kobiet w kreowaniu ich własnego stylu bycia nie ograniczają się jedynie do oferowania wysokiej jakości produktów. Jako sponsor i partner plebiscytów, konferencji oraz inspirujących spotkań, NEONAIL promuje kobiety wyróżniające się odwagą, niezależnością i świadomością swoich wyborów. Bogata paleta asortymentu NEONAIL ma za zadanie dawać wszystkim kobietom możliwość wyrażania siebie na przekór stereotypom wieku czy też roli społecznej.

Ewa Swoboda, konsekwentnie realizująca swoje marzenia i pasję, a jednocześnie pozostająca wierna sobie oraz własnemu stylowi, jest ucieleśnieniem wszystkich tych wartości, którym hołduje NEONAIL.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Jesteśmy bardzo dumni z tej współpracy. Doceniamy dokonania Ewy, jej pasję oraz fakt, że stanowi inspirację dla dziewcząt i kobiet w różnym wieku. Jest dla nich doskonałym przykładem dążenia do realizacji własnych marzeń, zawsze pozostając sobą – podkreśla Anna Uptas, dyrektorka marketingu firmy Cosmo Group, będącej właścicielem marki NEONAIL.

– Współpraca z NEONAIL jest dla mnie wyjątkowa, ponieważ nie zważam na stereotypy ani oceny innych, szczególnie jeśli chodzi o mój wygląd. Kolor to dla mnie naturalny środek wyrazu, dzięki niemu mogę pokazać mój styl i nastrój. Kolorowe paznokcie to jeden z moich znaków rozpoznawczych – dodaje Ewa Swoboda.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: mat. pras.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się