Zmiany w F11 (dawniej: faceADDICTED) zbiegły się w czasie z ponownym przyznaniem agencji przez Media & Marketing Polska wyróżnienia „Interaktywna Agencja Roku 2018” w kategorii Transformacja oraz z bardzo pozytywnym odbiorem jej usług w badaniach satysfakcji Klientów. Przeprowadzony rebranding oddaje holistyczne podejście F11 (inaczej full screen) do prowadzonych działań. F11 stawia na dostrzeganie i efektywne wykorzystanie wszystkich narzędzi digital marketingu w kreowaniu pozytywnego doświadczenia marki, w konsekwencji gwarantując wzrosty w erze cyfrowej transformacji.
W tym celu agencja F11 planuje akwizycje rozszerzające jej portfolio oraz nie rezygnuje z rozwoju produktów własnych. Cześć z nich jest już dziś wykorzystywana do obsługi leadów i generowania sprzedaży Grupy PGD, działań z zakresu predictive PR w zarządzaniu kryzysowym czy do produkcji kontentu.
Zobacz również
F11 Agency ostatnie lata wykorzystała do zbudowania stabilnej pozycji agencji posiadającej duże portfolio partnerów technologicznych oraz do budowy ekspertyzy i zaplecza know-how, by stać się partnerem pierwszego wyboru dla dyrektorów marketingu. Dzięki temu agencja realizuje skutecznie nie tylko projekty, w których wyzwaniem są zagadnienia związane z wizerunkiem marki, ale przede wszystkim ze światem danych, technologii oraz transformacji digitalowej. To właśnie projekty z kategorii digital transformation czy martech (technologia w marketingu) stanowią już prawie ¼ projektów realizowanych przez agencję F11 we współpracy z managerami C-level.