Facebook pomaga małym i średnim przedsiębiorstwom

Już ponad 5 milionów małych i średnich przedsiębiorstw na całym świecie aktywnie wykorzystuje narzędzia reklamowe oferowane przez Facebooka, z czego niemal połowa tworzy swoje reklamy na urządzeniach mobilnych.
O autorze
0 min czytania 2017-04-11

Oto pozostałe statystyki:

  • Trzy najaktywniejsze sektory to e-commerce, media & rozrywka oraz sprzedaż detaliczna
  • Niemal 75% partnerów reklamowych pochodzi spoza USA
  • Kraje, w których najszybciej przybywa aktywnych reklamodawców to Indie, Tajlandia, Brazylia, Meksyk oraz Argentyna
  •  Kraje, w których przybyło najwięcej aktywnych partnerów reklamowych to USA, Brazylia, Tajlandia, Meksyk oraz Wielka Brytania 

Facebook wspiera rozwój lokalnych społeczności, których częścią są małe i średnie przedsiębiorstwa. Dzięki prostym i skutecznym rozwiązaniom mobilnym oferowanym przez Facebooka, firmy mogą się rozwijać zarówno na rynku lokalnym, jak również międzynarodowo.

Po więcej szczegółów zapraszamy na tę stronę

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj