Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Facebook wprowadza nową, uproszczoną wersję Messengera

Facebook wprowadza nową, uproszczoną wersję Messengera dla systemów iOS oraz Android. Aktualizacja jest odpowiedzią na głosy użytkowników, którzy oczekiwali prostszej i łatwiejszej w obsłudze aplikacji.
O autorze
0 min czytania 2018-10-24

Najważniejsza modyfikacja, jaką wprowadza aktualizacja, to zastąpienie dziewięciu zakładek z dotychczasowej wersji trzema: Chat, People oraz Discover, z jednoczesnym zachowaniem wszystkich funkcji aplikacji. Zwiększą się również możliwości personalizacji poprzez dodanie gradientów kolorystycznych w konwersacjach.

Wprowadzane zmiany, które zostały wstępnie zapowiedziane podczas konferencji F8, wkrótce trafią do 1,3 miliarda użytkowników Messengera na całym świecie. Początkowo zostanie uproszczony interfejs, a w dalszej kolejności pojawią się nowe funkcje, jak na przykład „Dark mode” ograniczający ilość światła generowanego przez aplikację.