Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Facebook wprowadza nową, uproszczoną wersję Messengera

Facebook wprowadza nową, uproszczoną wersję Messengera dla systemów iOS oraz Android. Aktualizacja jest odpowiedzią na głosy użytkowników, którzy oczekiwali prostszej i łatwiejszej w obsłudze aplikacji.
O autorze
0 min czytania 2018-10-24

Najważniejsza modyfikacja, jaką wprowadza aktualizacja, to zastąpienie dziewięciu zakładek z dotychczasowej wersji trzema: Chat, People oraz Discover, z jednoczesnym zachowaniem wszystkich funkcji aplikacji. Zwiększą się również możliwości personalizacji poprzez dodanie gradientów kolorystycznych w konwersacjach.

Wprowadzane zmiany, które zostały wstępnie zapowiedziane podczas konferencji F8, wkrótce trafią do 1,3 miliarda użytkowników Messengera na całym świecie. Początkowo zostanie uproszczony interfejs, a w dalszej kolejności pojawią się nowe funkcje, jak na przykład „Dark mode” ograniczający ilość światła generowanego przez aplikację.