FairPrice Group: zamiast billboardów sklepu spożywczego w Singapurze pojawił się papier prezentowy pachnący świątecznymi potrawami

FairPrice Group: zamiast billboardów sklepu spożywczego w Singapurze pojawił się papier prezentowy pachnący świątecznymi potrawami
A gdyby tak papier do pakowania prezentów pachniał bożonarodzeniowym ciastem lub sałatką? Na taki pomysł wpadła sieć sklepów FairPrice Group w Singapurze, tworząc multisensoryczne billboardy bożonarodzeniowe.
O autorze
1 min czytania 2024-12-11

Przed sklepem spożywczym Clarke Quay należącym do sieci FairPrice Group pojawiły się nietypowe billboardy. Każdy z nich został stworzony przy użyciu pachnącego papieru do pakowania upominków. Zapachy nie są przypadkowe – nawiązują bowiem do ulubionych bożonarodzeniowych potraw, jakich jak ciasta wiśniowego, gwiazdkowej sałatki czy czekolady z malinami. Sklep zachęca przechodniów i klientów do odrywania fragmentów papieru, aby w ten sposób poczuć magię nadchodzących świąt.

Odrywając fragmenty pachnącego papieru do pakowania, klienci są zapraszani do wnętrza sklepu, w którym mogą spróbować potraw będących inspiracją dla niezwykłej reklamy. Degustacjom towarzyszy śpiewanie kolęd, a to wszystko, aby poczuć wspólnego ducha świąt.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pachnące reklamy coraz częstsze na rynku

Sieć sklepów FairPrice Group w Singapurze nie jest pierwszą, która skorzystała z pomysłu na pachnącą reklamę. Wcześniej na podobną strategię zdecydowały się już m.in. wyspa Sentosa – tworząc mural będący „sensorycznym krajobrazem ściennym” łączącym zapach i dźwięk na stacji kolejowej Dhoby Ghaut w Singapurze, a także indyjskiej firmie Swiggy Instamart (gazeta pachnąca mango).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Coraz częściej marketing oparty na cyfrowych rozwiązaniach jest zastępowany eksperymentalnymi kampaniami, których zadaniem jest zaangażowanie innych zmysłów konsumentów, niż tylko wzrok.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia: FairPrice

PS „Connecting You At Christmas”: Vodafone świętuje 40 lat i podkreśla radość klientów z kontaktu z bliskimi