FASHION_PL Conference – pierwsza konferencja online poświęcona digital marketingowi polskiej branży modowej

O autorze
1 min czytania 2022-03-17

Już 24 marca rusza konferencja FASHION_PL Conference. Eksperci i przedstawiciele najciekawszych polskich brandów podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie najgorętszych tendencji, live commerce, skutecznych kampanii wizerunkowych, influencer marketingu, działań przy wsparciu sztucznej inteligencji i wielu innych.

Wydarzenie jest kierowane do osób związanych z marketingiem modowym – zarówno specjalistów działających w agencjach jak i po stronie klienta oraz założycieli modowych e-commerce. Sześć prelekcji oraz dwa wyjątkowe panele dyskusyjne (eksperci, osoby współpracujące z najciekawszymi polskimi markami fashion), 100% praktycznej wiedzy. Na liście ekspertów FASH_PL znajdują się przedstawiciele takich marek jak Reserved, Diamante, Daag czy Rêves oraz startupu GetDressed. Skąd pojawił się pomysł na FASHION_PL Conference? Opowiada Daria Bahlai, Digital Communication Specialist agencji Niebieski Lis i koordynatorka całego eventu.

„Moda to idee, sposób życia, wszystko to, co się dzieje” – powiedziała Coco Chanel długo przed wynalezieniem Internetu, rewolucją e-commerce i pierwszym wirtualnym pokazem mody. W epoce informacji, cyfryzacji i sztucznej inteligencji zarówno moda, jak i marketing towarzyszą nam każdego dnia. Prosto z ekranu smartfona. FASHION_PL Сonference powstała na styku tych dwóch branż. Wspólnie ruszamy w interaktywną podróż do świata digital marketingu marek modowych. W rolę przewodników wcielą się rzetelnie wyselekcjonowani eksperci z wieloletnim doświadczeniem z zakresu marketingu, PR-u, AI, media relations i reklamy. Nie może Was zabraknąć!”

Harmonogram FASHION_PL Conference oraz formularz rejestracyjny dostępne są pod linkiem: bit.ly/Fashion_PL_2022

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pomysłodawcą i organizatorem konferencji jest agencja digital marketingowa Niebieski Lis.

Słuchaj podcastu NowyMarketing