„Feat. NATURE” na Spotify. Playlista pełna hitów zmiksowanych z dźwiękami natury

„Feat. NATURE” na Spotify. Playlista pełna hitów zmiksowanych z dźwiękami natury
Sounds Right, inicjatywa zapoczątkowana przez Muzeum ONZ, podjęła współpracę z platformą Spotify. W ten sposób powstała playlista „Feat. NATURE", na której znajdziesz największe międzynarodowe przeboje w specjalnych remiksach z odgłosami natury.
O autorze
1 min czytania 2024-05-07

Odpoczywać można na rozmaite sposoby. Jedni spędzają czas wolny w dyskotekach, inni wolą relaks „pod chmurką”. W tym drugim przypadku kojące dźwięki pochodzą prosto z natury, bo trudno wyobrazić sobie coś bardziej kojącego niż szum wiatru, plusk potoku czy świergot ptaków. Bez dwóch zdań można powiedzieć, że taka feeria dzięków to MUZYKA dla uszu.

Z podobnego założenia wyszli twórcy inicjatywy „Sounds Right”, która swój początek wzięła w Muzeum ONZ. Postanowili oni podjąć współpracę ze streamingowym portalem Spotify. Tak powstała specjalna playlista zatytułowana „feat. NATURE”.

W ten sposób natura (a może raczej Natura?) oficjalnie uznana została za artystkę, a wszystkie tantiemy uzyskane z jej oznaczeń w innych utworach zostaną przekazane organizacjom działającym na rzecz ochrony przyrody na całym świecie.

Muzyczne przeboje x NATURA

W ramach projektu „feat. NATURE” zgromadzono w sumie 15 utworów artystów z całego świata, które następnie połączono z odgłosami środowiska naturalnego. W ten sposób powstały kompozycje, które nie tylko poprawiają humor i przywołują wspomnienia, ale także pozytywnie wpływają na zdrowie psychiczne i samopoczucie. Wśród kompozycji wytypowanych do stworzenia listy „feat. NATURE” możena posłuchać utworów stworzonych m.in. przez Blinky’ego Billa, Cosmo Sheldrake’a, czy Toma Walkera.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: Spotify

PS „Speechlist” – kampania na Spotify wspominająca legendarnych czarnoskórych przywódców i promująca talenty

Co łączy młodych czarnoskórych muzyków z Martinem L. Kingiem albo Niną Simone? W kampanii „Speechlist” na Spotify znajdziemy playlisty będące połączeniem współczesnych brzmień z legendarnymi przemówieniami czarnoskórych liderów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2 „Goodbye Leather”: Apple rezygnuje z akcesoriów ze skórzanymi elementami

Firma Apple postanowiła zrezygnować z wykorzystywania naturalnej skóry do tworzenia akcesoriów dla iPhone’ów. W ten sposób chce pozytywnie wpłynąć na ekosystem.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się