Filip Beźnicki nowym digital strategy directorem w Havas Media Group

Havas Media Group wzmacnia kompetencje digitalowe. Do agencji 1 lipca br. dołącza Filip Beźnicki obejmując nowo utworzone stanowisko digital strategy director.
O autorze
1 min czytania 2020-06-23

Z początkiem lipca do agencji mediowej Havas Media Group dołącza ekspert w zakresie strategii digitalowej Filip Beźnicki. Obejmie on stanowisko digital strategy director w zespole Havas Intelligence i będzie raportować bezpośrednio do Alicji Cybulskiej, chief strategy officer. Jest to kolejny krok w rozwoju ekspertyzy digitalowej Havas Media Group, która stawia na ciągły rozwój i wzmocnienie kompetencji digitalowych, szczególnie w obszarze strategii komunikacji, jak również efektywną współpracę ekspertów strategii z zapleczem mediowym agencji. Do zadań Filipa będzie należeć tworzenie strategii digitalowych dla klientów HMG w oparciu o nowy sieciowy proces strategiczny MX oraz badanie i filozofię Meaningful Brands, a także komplementarna współpraca z Dominikiem Wałęgą, chief digital officer, w celu budowania kompleksowej oferty komunikacji w ekosystemie digital. 

Filip Beźnicki to ekspert mediowy z ponad 13-letnim doświadczeniem w zakresie tworzenia i implementacji strategii komunikacyjnych, zarówno od strony mediowej, jak i kreatywnej. Swoją karierę zaczął w Starcomie, następnie przez 3 lata w Next Agency zajmował się tworzeniem strategii komunikacji, a przez ostatnie kilka lat zdobywał doświadczenie pracując w agencji Saatchi&Saatchi, ostatnio na stanowisku Digital Growth Director. W swojej karierze miał okazje prowadzić projekty dla takich klientów jak Coca Cola, T-mobile, IKEA, Microsoft, MARS czy Jacobs. Jest absolwentem warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej, a na swoim koncie ma m.in. takie nagrody jak: Cannes Lions, Effie czy Mixx Awards.

W związku z powyższymi zmianami, kompetencje jednostki HavasX, dotychczas podlegającej pod Havas Intelligence, zostają podzielone między Filipa Beźnickiego a Dominika Wałęgę, który przejął obowiązki związane z rozwojem tego obszaru współpracy. Dominik ma szerokie doświadczenie na rynku startupów, a w poprzednich miejscach pracy stworzył od podstaw dział SEM, SEO i Performance oraz był odpowiedzialny za prowadzenie działań dla największych klientów agencji w zakresie performance marketingu. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj