Agencja deep grey zajmuje się kompleksową produkcją eventów. – Eventy stanowiły coraz większą część biznesu, a trzeba przyznać, że rządzą się zupełnie innymi prawami niż pozostałe obszary, jakimi się zajmowaliśmy. Wspólnie z Michałem uznaliśmy, że wyłączenie eventów ze struktur firmy będzie najefektywniejszym rozwiązaniem – komentuje Filip Filar.
Mimo że marka jest zupełnie nowa, ludzie, którzy ją tworzą, mają bogate doświadczenie. Ten sam zespół, jeszcze w strukturach poprzedniej agencji, miał okazję tworzyć wydarzenia takie jak Ceremonia Zamknięcia The World Games 2017 czy Dni Filmowe LUX dla Komisji Europejskiej. Tworzyli oni koncepcje, produkowali eventy dla PM Group, IMPEL oraz SAMSUNG, a także pracowali przy zleceniach związanych z kreacją dla największych polskich marek.
Zobacz również
deep grey to jednak nie tylko eventy. Agencja zajmuje się również kreacją oraz produkcją w innych obszarach. – Posiadamy doskonałe zaplecze graficzne oraz animacyjne, współpracując z najlepszymi grafikami, fotografami i filmowcami – tłumaczy Filip Filar.
Do grona obecnych klientów agencji deep grey events należą to między innymi: Opera Software, CCC, Viessmann, Alpine (Grupa Pietrzak), ABSL, Dr. Max, Puro Hotel czy Pixers Ring.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach