Do jego obowiązków należeć będzie rozwijanie platformy oraz wymiana treści pomiędzy oddziałami NOIZZ w poszczególnych krajach.
– Rozwijając NOIZZ, chcemy skupić się na odbiorcach z pokolenia C. W tym celu kładziemy nacisk na trendy i treści o charakterze miejskim oraz opinie. Jesteśmy przekonani, że NOIZZ stanie się preferowanym medium dla tzw. „digital natives” we wszystkich krajach, w których jesteśmy obecni. – komentuje Martyna Majchrzak, dyrektor publikacji cyfrowych Grupy w Ringier Axel Springer Media AG.
Zobacz również
Przez ponad rok Paweł Pawelec wraz z zespołem z powodzeniem budował pozycję NOIZZ w Polsce, tworząc udany produkt o dużym zasięgu w mediach społecznościowych i wprowadzając szereg innowacji. Jedną z nich jest marka Noizz Food, która osiągnąwszy nadspodziewanie dobre wyniki w Polsce, została wprowadzona na rynki zagraniczne, gdzie kierowana jest do odbiorców mówiących po angielsku, hiszpańsku i portugalsku.
Doświadczenie zgromadzone w Polsce było inspiracją dla międzynarodowej ekspansji. NOIZZ z sukcesami działa już w Niemczech, Serbii, na Słowacji, Węgrzech i w Rumunii. – Po udanym wejściu na rynki zagraniczne zespół NOIZZ z jeszcze większym zaangażowaniem podchodzi do dostarczania najwyższej jakości treści odbiorcom w każdym wieku, których łączy nowoczesny, miejski styl życia oparty na współczesnej formie komunikacji. Kolejnym ważnym krokiem na tej drodze jest wzmocnienie zespołu redakcyjnego, a mianowanie FilipaPołoski na stanowisko redaktora naczelnego to dopiero początek – powiedział Jovan Protic, dyrektor operacyjny Grupy Onet-RAS Polska.
Filip Połoska pracował w Gazeta.pl od 2011 roku. Na początku tworzył satyryczny „Faktoid”, następnie zajmował się rozwojem formatów redakcyjnych w newsroomie oraz współtworzył nową strategię treści i wideo w mediach społecznościowych. Przez ostatnie dwa lata był szefem programowym strony głównej gazeta.pl
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
W kwietniu portal NOIZZ miał w Polsce 3,1 mln realnych użytkowników (Gemius/Megapanel).
Słuchaj podcastu NowyMarketing