Filmowa promocja konsumencka marki Original Source

Original Source to marka, która w kodzie DNA ma wpisany element zaskoczenia, zarówno jeśli chodzi o połączenia składników w swoich produktach, jak i nierutynowe działania promocyjne. Dla wszystkich fanów dobrego kina przygotowała wyjątkową promocję.
O autorze
1 min czytania 2015-10-29

zdjęcie: www.originalsourceprezentuje.pl

Każdy klient drogerii Rossmann, który kupi żel pod prysznic Original Source oznaczony specjalną naklejką, będzie miał możliwość obejrzenia jednego ze 100 filmów dostępnych na www.originalsourceprezentuje.pl.  Akcja trwa do wyczerpania zapasów.

W październiku ruszyła filmowa promocja konsumencka przygotowana przez markę Original Source we współpracy z VOD. Każdy, kto kupi produkt marki oznaczony specjalną naklejką otrzyma dostęp do stu filmów dostępnych na stronie. Jeden kod umożliwia obejrzenie jednego filmu, jednak warto zrobić zapasy – z zebranych kodów można korzystać przez rok od rozpoczęcia akcji, konieczne jest również zachowanie paragonu.

Promocją objęte są żele pod prysznic w opakowaniach o pojemności 500 ml: Original Source Raspberry & Vanilla, Original Source Lime, Original Source Lemon & Tea Tree, Original Source Mango & Macadamia, Original Source Coconut oraz produkty o pojemności 250ml: Original Source Extreme XXX Mint, Original Source Extreme Lemon & Chilli, Original Source Extreme Eucalyptus & Black Pepper oraz Original Source Wild Cherry & Nettle.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja trwa do wyczerpania zapasów, a regulamin promocji dostępny jest na stronie promocyjnej.

Organizatorem promocji jest agencja reklamowa Grupa 3, natomiast działania komunikacyjne prowadzi agencja Tailor Made PR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Original Source to kolorowe i przyjemnie pachnące żele pod prysznic, które wycisnęły z natury to co najlepsze i zamknęły je szczelnie w każdej swojej butelce. To marka, która jest otwarta na potrzeby swoich fanów i zawsze serwuje im to co wyjątkowe i nierutynowe.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się