Filozofowie to rebelianci i marketerzy. Wywiad z filozofem Jarosławem Spychałą

Filozofowie to rebelianci i marketerzy. Wywiad z filozofem Jarosławem Spychałą
Jeżeli filozof wygląda jak Kratos z „God of War" to wiesz, że warto go wysłuchać. Myśliciel niekonwencjonalny, wykładowca filozofii i marketingu na Uniwersytecie w Konstancji. Wydaje właśnie książkę, która kosztowała go 250 tys. zł i twierdzi, że Red Bull ma sporo wspólnego ze snem Sokratesa.
O autorze
0 min czytania 2018-10-09

Jarosław Marek Spychała to filozof całkowicie bez schematu. Zwiedził kawał świata, wymyślił kilka ciekawych metod nauczania kreatywności, a teraz wydaje książkę, jakiej świat jeszcze nie widział: „Jaskinia. Droga Rebeliantów”.

Zawodowo zajmuje się kształceniem i rozwojem technik myślenia twórczego oraz jego zastosowaniem w edukacji, kulturze i gospodarce. Jest twórcą metody rozwijania kreatywności LEGO-LOGOS oraz programu marketingowego GRAVITY służącego do tworzenia strategii marek i kampanii reklamowych. Realizował zadania szkoleniowe i marketingowe dla takich firm jak m.in. Microsoft, mBank, Orlen S.A., Kompania Piwowarska, KRUK S.A., Inditext, Young & Rubicam.

Usiadłem z Jarkiem do rozmowy nt. styczności marketingu z filozofią, jej roli w dzisiejszym świecie oraz książki, która jako pierwsza na świecie otrzymała autorskie ilustracje do metafor filozoficznych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj