TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Finał projektu Mural Challenge – znamy zwyciężczynię, a jej plakat możemy podziwiać na muralu w stolicy

Doczekaliśmy się, konkurs Xiaomi Mural Challenge dobiegł końca. Zwyciężył projekt Amelii Rakowskiej. Jej plakat można już zobaczyć na żywo w postaci muralu w centrum Warszawy. Gratulujemy!
O autorze
1 min czytania 2023-07-07

Wielkie emocje, świetne projekty i trudne decyzje jury. Tak podsumować można zakończony już konkurs Xiaomi Mural Challenge, którego finalistką została Amelia Rakowska, studentka grafiki.   

Amelia Rakowska, autorka nagrodzonego plakatu i zwyciężczyni konkursu Xiaomi Mural Challenge na co dzień studiuje grafikę na Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu. Inspiruje się wszystkimi i wszystkim, szkoda według niej czasu na rozpraszanie uwagi na szukanie tego jedynego idola w świecie projektowania.

– Cel mam jeden – zajść daleko i zaistnieć w branży kreatywnej, tego się trzymam. Samo hasło »Wyraź siebie« było największą inspiracją. Mogłam zawrzeć w projekcie dużo swojego artystycznego chaosu – mówi autorka sama o sobie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak zwyciężczyni zareagowała na wiadomość o zwycięstwie?

– Przede wszystkim szok i dezorientacja. Mentalnie byłam przygotowana na porażkę. Można powiedzieć, że sukces trochę mnie wziął z zaskoczenia – wyjaśnia Amelia. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Inspiracją do projektu Mural Challenge było hasło najnowszej linii smartfonów Redmi Note 12, czyli »Wyraź Siebie«. Zaprosiliśmy młodych artystów, aby podzielili się swoją sztuką i zainspirowali innych. Dlatego też mural znalazł się w samym centrum Warszawy! Wybór lokalizacji nie jest przypadkowy: chcieliśmy, żeby sztuka była wszędzie i co więcej, chcieliśmy podkreślić, że sztuka powinna być dostępna dla każdego – mówi Andrzej Lewkowski, Deputy Marketing Manager Xiaomi Poland.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Co ciekawe, praca Amelii Rakowskiej, nagrodzona przez Jury konkursu, nie była tą, która zdobyła najwięcej głosów publiczności w otwartym głosowaniu w internecie. Dlaczego?  

– Xiaomi łączy design i innowacje w swoich produktach. Zwycięski projekt idealnie połączył te dwie cechy i dzięki temu wyróżniał się na tle pozostałych prac – wyjaśnia Bartłomiej Zalewski, Lead Designer Xiaomi CEE & Nordic.

Nagrodzony projekt można już oglądać na żywo, w wielkim formacie – w postaci muralu na ścianie jednego z warszawskich budynków w centrum Warszawy, blisko stacji metra „Politechnika”, pod adresem Waryńskiego 3. 

Wszystkim, którzy nie mogą zobaczyć go na żywo w stolicy Warszawie, polecamy krótką relację wideo w mediach społecznościowych Xiaomi Polska, na Instagramie i TikToku.

Gratulujemy jeszcze raz! Wszystkie aktualności dotyczące muralu oraz inne nadesłane prace można znaleźć na stronie https://muralchallenge.pl/.

Za kreację i organizację konkursu odpowiadała Agencja Open Gate. Partnerami Konkursu było Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU) oraz GRAFMAG. 

PS Iga Świątek rezygnuje z reklamowania Xiaomi. Powodem obecność marki na rynku rosyjskim

Polska tenisistka nie przedłuży współpracy reklamowej z chińskim producentem elektroniki. Dla Świątek ważniejsze jest okazanie wsparcia dla Ukrainy.