Polski rynek fitness rośnie w zawrotnym tempie. Do klubów fitness uczęszcza już 2,84 mln Polaków, a według szacunków w ciągu 3-5 lat ta liczba może się zwiększyć nawet do 4 mln osób. Nie dziwi więc fakt, że coraz większą rolę w jego rozwoju odgrywają nowoczesne technologie i innowacyjne usługi. Rok temu w polskiej branży Health & Fitness pojawił się zupełnie nowy model biznesowy – FitAdept.com. Dzięki połączeniu doświadczenia/“know- how” ze świata e-commerce i fitness powstała platforma, która – bazując na technologii – zmienia pojęcie treningu personalnego oraz wizerunek specjalistów fitness.
Zauważyliśmy wyraźną lukę w tej branży – brak odpowiedniej technologii, dostosowanej do współczesnego konsumenta. – mówi Kamil Bąk współzałożyciel i Co-CEO FitAdept. Korzystając z naszego serwisu, klient może nie tylko wybrać dopasowanego do swoich potrzeb specjalistę, ale także umówić trening w dogodnej dla siebie lokalizacji i skorzystać ze stałej opieki dietetycznej za pośrednictwem popularnego komunikatora. Dla chętnych oferujemy nawet możliwość rozliczenia w formie miesięcznego abonamentu – wyjaśnia Bąk.
Zobacz również
W ciągu 12 miesięcy FitAdept przeprowadził ponad 11 000 treningów, na których podopieczni spalili łącznie około 2,5 tony tłuszczu. Firmie zaufało blisko 600 osób – zmieniły one swój styl życia na zdrowszy i poprawiły nawyki żywieniowe.
Zaczynaliśmy dość skromnie, pierwsze rekrutacje trenerów odbywały się w prywatnym mieszkaniu. Obecnie, dziennie umawiamy ponad kilkadziesiąt treningów personalnych w samej Warszawie, a nasz brand jest coraz bardziej rozpoznawalny na rynku fitness. Aktualnie jesteśmy jedyną, na taką skalę marką, która oferuje treningi personalne i diety oraz zrzesza najlepszych specjalistów online – dodaje Kamil Bąk.
Obecnie firma działa w 5 miastach w Polsce (Warszawa, Wrocław, Gdynia, Gdańsk, Łódź) i zrzesza niemal 50 trenerów personalnych o różnych specjalizacjach. FitAdept.com to z jednej strony społeczność najlepszych certyfikowanych trenerów personalnych, z drugiej gwarancja jakości i realizacji celów dla klientów. Za sukcesami firmy oraz modelem jej rozwoju stoją osoby, które współtworzyły sukcesy globalnych firm takich jak – Groupon, Travelist, DaWanda, iProspect.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Pomysł na biznes zrodził się z potrzeby znalezienia dobrego trenera personalnego. Szukanie na własną rękę nie daje gwarancji efektów, nie mamy też potwierdzenia komu tak naprawdę powierzamy własne zdrowie. – tłumaczy Michał Gębala współzałożyciel i Co-CEO FitAdept.com. Dlatego od początku stawiamy na jakość całego procesu treningowego, dbając przy tym o systematyczne podnoszenie kwalifikacji naszych specjalistów. Weryfikujemy także umiejętności trenerów – tym samym dajemy podopiecznym najlepszą możliwość realizacji ich celów. A to wszystko oferujemy w dogodnej dla klienta lokalizacji, zarządzając całym procesem online” podsumowuje Michał Gębala.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Plany marki na kolejny rok to przede wszystkim stałe budowanie zespołu specjalistów z branży fitness, ukończenie aplikacji mobilnej dla klienta oraz trenera, podnoszenie jakości procesu, wchodzenie do nowych miast w Polsce i za granicą.
W przyszłym roku firma zaskoczy rozwiązaniami technologicznymi, które zmienią dotychczasowy rynek fitness w Polsce. FitAdept planuje przede wszystkim usprawnić i zautomatyzować procesy zarządzania systemem rezerwacji treningu, wyboru najlepszego specjalisty dla siebie w idealnym czasie i miejscu. Tworzona aplikacja ułatwi klientom realizację swoich celów treningowych, trenerom z kolei będzie umożliwiała stały monitoring efektów i przejrzysty progress wszystkich podopiecznych.