Akcja ma na celu zachęcenie do dzielenia się doświadczeniami związanymi z marką Flowcrete oraz pozwala na bliższe poznanie ludzi, którzy ją tworzą, jej produktów oraz usług.
Kampania #flowcretefootprint obejmuje różnorodne kanały komunikacji w mediach społecznościowych. Ma za zadanie zachęcić kierownictwo, pracowników oraz klientów firmy z całego świata do zamieszczania w sieci postów ze zdjęciami pokazującymi ich codzienne kontakty z marką Flowcrete.
Zobacz również
Uczestnicy akcji mogą robić sobie zdjęcia (tzw. „selfies”) – pojedynczo lub w grupie, w biurze, w fabryce, na budowie, na spotkaniu biznesowym z klientem, na szkoleniu lub targach branżowych, a następnie dzielić się nimi w mediach społecznościowych poprzez posty oznaczone hashtagiem #flowcretefootprint. Wszystkie fotografie dokumentujące momenty z życia marki i tworzące jej cyfrową historię są gromadzone i mogą być przeglądane w jednym miejscu – na tablicy dostępnej pod adresem www.flowcrete.com/footprint. Dla autorów najciekawszych treści w każdym miesiącu przewidziano nagrody.
„W ramach kampanii #flowcretefootprint powstaje biblioteka zdjęć dostępnych online, pochodzących z różnych szerokości geograficznych, zamieszczanych w rozmaitych mediach społecznościowych. Chcemy w ten sposób pokazać wspaniałych, pozytywnych ludzi, którzy stoją za marką Flowcrete na całym świecie i ich osobowości, nasze najciekawsze projekty i rozwiązania posadzkowe, a przy okazji także kulturę organizacyjną naszej firmy. Zachęcamy do udziału w akcji lub śledzenia jej efektów,” – powiedział Piotr Kowalczyk, Digital Marketing Manager we Flowcrete Polska.
Flowcrete jest czołowym światowym producentem i dostawcą materiałów oraz technologii do wykonywania posadzek żywicznych i powłok ściennych. Firma oferuje rozwiązania do obiektów przemysłowych i komercyjnych. Zakłady produkcyjne Flowcrete działają w Polsce, Wielkiej Brytanii, Szwecji, Indiach, Malezji, Republice Południowej Afryki i Stanach Zjednoczonych, a biura handlowe znajdują się w 35 krajach na całym świecie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing