Fancy Bears Metaverse zostało okrzyknięte „polską odpowiedzią na Bored Ape Yacht Club”, czyli elitarnego klubu posiadaczy grafik z małpami, których wartość sięga od kilkuset tysięcy do kilku milionów zł. Osoby należące do Metaklubu Fancy Bears stają się z kolei właścicielami niewymienialnych tokenów (NFT) w postaci cyfrowych grafik przedstawiających różne wizerunki „stylowych misiów”, które zastępują zdjęcia profilowe w social mediach.
Właścicielem i pomysłodawcą Fancy Bears jest firma Fanadise, o której zrobiło się głośno po wypuszczeniu do sprzedaży w formie NFT cyfrowej miłości influencerki Marti Renti oraz skanu 3D ciała Dody. Polska firma ogłosiła, że Członkiem Honorowym Fancy Bears Metaverse został Floyd Mayweather.
Zobacz również
Legenda amerykańskiego boksu i jeden z najlepiej zarabiających sportowców na świecie zyskał własnego spersonalizowanego misia, którego zaprezentował w swoich mediach społecznościowych. Fancy Bear nie zastąpił jednak dotychczasowego awataru boksera na kontach na Twitterze czy Facebooku, jak ma to miejsce w przypadku pozostałych członków elitarnego klubu.
Twórcy Fancy Bears Metaverse ogłosili, że z okazji dołączenia do „rodziny Metaverse” Mayweather podarował firmie 20 par rękawic bokserskich z własnym autografem. Jedna z rękawic zostanie przekazana na aukcję WOŚP, a pozostałe dołączą do kolekcji NFT, aby następnie trafić w ręce wybranych posiadaczy Fancy Bears.
fot. floydmayweather; twitter.com/FloydMayweather
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Ozzy Osbourne wypuścił własną kolekcję „mutujących nietoperzy” w formie tokenów NFT.
Słuchaj podcastu NowyMarketing