Firma Flying Bisons jest odpowiedzialna za obsługę digitalową projektu, w tym cały User Experience, User Interface Design, Front-end Development i Back-end Development oraz stworzenie i wdrożenie planu analitycznego platformy internetowej. Wielomiesięczną pracę podzielono na kilka etapów, zaczynając od kluczowej fazy “discovery”, która pomogła w pełnym zrozumieniu doświadczenia i potrzeb użytkowników nowego serwisu.
Przed uruchomieniem strony firma przygotowała m.in. stronę informacyjną na czas trwania budowy oraz wypracowała Design System.
Zobacz również
– Suntago Wodny Świat to największy zadaszony park wodny w Europie, który będzie dostępny dla ponad 8500 gości jednocześnie. Tak unikatowy projekt wymaga zaufanego partnera z szerokim doświadczeniem w branży digital, który zapewni stałą obsługę naszego internetowego kanału zakupowego. Z tego względu zdecydowaliśmy się na współpracę z Flying Bisons – opowiada Ewa Wdowska, marketing director Park of Poland.
– Uruchomienie strony internetowej i e-commerce to zasadniczy, ale nie ostatni etap współpracy. Obecnie zespół skupia się na optymalizacji konwersji i doświadczenia użytkowników nowego serwisu, a w niedługim czasie ruszą prace nad aplikacją mobilną Park of Poland – powiedział Łukasz Kowalski, co-founder Flying Bisons.
Suntago Wodny Świat to pierwszy etap inwestycji Park of Poland, znajdującego się we Wręczy obok Mszczonowa, ok. 60 km od Warszawy. Gigantyczny park zaoferuje swoim gościom trzy różne strefy tematyczne w tropikalnej temperaturze 32 stopni Celsjusza, w otoczeniu ponad 740 palm przywiezionych z egzotycznych zakątków świata.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Firma Flying Bisons powstała w 2016 roku. Ponad 40-osobowy zespół, poza pracą projektową i analityczną, specjalizuje się w consultingu digitalowym. W portfolio agencji znajdują się projekty m.in. dla KFC, Hebe, Banku Pekao, NN TFI, Getin Noble Bank, PwC, IKEA, Dominos Pizza oraz wielu start-upów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing