TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

FM Logistic z nowym szefem ds. marketingu i komunikacji

Od połowy stycznia br. Adrianna Morze pełni funkcję kierownika ds. marketingu i komunikacji w FM Logistic na region Europy Centralnej. Do jej kluczowych zadań należą zarządzanie strategią wizerunkową i komunikacyjną, a także bieżąca realizacja działań marketingowych firmy.
O autorze
1 min czytania 2020-01-29

Adrianna Morze posiada 10 lat doświadczenia w obszarze szeroko pojętej komunikacji. Poprzednio pracowała na stanowisku Senior PR Managera w agencji Cohn&Wolfe, będącej częścią Grey Group w Polsce. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywała w Havas PR Warsaw, prowadząc projekty głównie w obszarze komunikacji korporacyjnej.

FM Logistic Europa Centralna jest częścią Grupy FM, globalnego lidera rozwiązań logistycznych powstałego w 1967 roku, we Francji. Swoją działalność zagraniczną firma rozpoczęła w 1995 roku otwierając swoje platformy m.in. w Polsce, Czechach i Słowacji, a następnie na Węgrzech. Dzisiaj kraje te tworzą wspólny region FM Logistic Europa Centralna. Łączy je spójny, wieloletni know-how, dorobek i wyjątkowa kultura organizacyjna Grupy FM.

FM Logistic Europa Centralna posiada 19 platform logistycznych, 24 magazyny przeładunkowe i zatrudnia ponad 5 500 tysiąca pracowników. Dysponuje łącznie ponad 750 tys. mkw. powierzchni magazynowej tworząc ponad milion miejsc paletowych, a także flotą ok. 2,5 tysiąca pojazdów. FM Logistic Europa Centralna, jako operator logistyczny oferuje swoim klientom usługi związane z magazynowaniem, co-manufacturing oraz transportem towarów.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj