Kampania skierowana jest do klientów Bankowości Prywatnej Friedrich Wilhelm Raiffeisen i prezentuje zalety programu MasterCard Rewards. Program ten oferuje atrakcyjne nagrody związane z podróżowaniem, bilety ponad 300 linii lotniczych, rezerwacje hoteli, wynajem samochodów i atrakcyjne nagrody rzeczowe.
Kampania mająca na celu propagowanie używania kart MasterCard i korzystania ze wszystkich związanych z tym przywilejów, pojawi się w Centrach Bankowości Prywatnej Friedrich Wilhelm Raiffeisen, w Internecie oraz w formie mailingu skierowanego do klientów Banku.
Zobacz również
Częścią digitalową kampanii zajmuje się agencja digitalowa Comfitura należąca, wraz z Focus Advanatege oraz agencją Imagine Nation, do grupy agencyjnej Focus Media Group.
W tym roku grupa ta otrzymała wyróżnienie wręczane przez Media & Marketing Polska przy okazji corocznego Raportu dotyczącego rynku agencji Interaktywnych i Marketingu Zintegrowanego. Wyróżnienie przyznane zostało grupie za całokształt, za bardzo dobre wyniki w badaniu satysfakcji klientów oraz świetne wyniki finansowe grupy.
Nie jest to jedyna nagroda przyznana Focus Media Group. Poprzednie wyróżnienia: Wyróżnienie Specjalne dla Agencji lokalnej w 2011r., której bez wsparcia z zewnątrz udało się stworzyć grupę komunikacyjną oraz w 2012r. tytuł Agencji Roku Marketingu Zintegrowanego.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing