Food truck marki Dobra Kaloria pojawił się na Open’er Festival i na koncertach Męskiego Grania

Value Media i GetLouder! wspólnie z Dobrą Kalorią są obecne na największych festiwalach muzycznych w Polsce. Klienci mogą spróbować roślinnych burgerów i hot dogów oraz odpocząć w specjalnej strefie chillout.
O autorze
0 min czytania 2022-07-06

Najnowsza akcja Dobrej Kalorii – marki produkującej roślinne zamienniki mięsa – promuje bezmięsne produkty na grilla (kaszanki, kiełbaski i burgery) na największych festiwalach muzycznych w Polsce. W jej ramach uczestnicy Open’er Festival i Męskiego Grania mogą spróbować produktów Dobrej Kalorii w przygotowanej specjalnie dla nich strefie chilloutu. Poza jedzeniem prosto od szefa kuchni, czeka na nich masa niespodzianek, dzięki którym będą mogli otrzymać darmowe upominki.

Value Media i GetLouder! odpowiadają za koordynację i realizację całej trasy. Akcja rozpoczęła się 24 czerwca i potrwa do 27 sierpnia.