Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

FOREO Sweden ruszyło z własnym biurem prasowym

Polski odział marki FOREO Sweden postanowił wykorzystać potencjał platformy Prowly, aby stworzyć biuro prasowe w wersji online, które jest odpowiedzią na obecne, pandemiczne czasy.
O autorze
0 min czytania 2020-10-19

– Jesteśmy w zupełnie innej rzeczywistości niż jeszcze kilka miesięcy temu, a relacje stają się kluczowe. Dlatego skorzystaliśmy z platformy Prowly, ponieważ chcemy być jeszcze bliżej dziennikarzy i jeszcze skuteczniej odpowiadać na ich potrzeby, efektywniej mierzyć PR i dopasowywać narzędzia do obecnej sytuacji. Biuro w wersji online było rozwiązaniem skrojonym właśnie na nasze potrzeby – powiedziała PR managerka marki FOREO Sweden, Justyna Majka.

W biurze prasowym FOREO Sweden znajdują się m.in. informacje na temat zaawansowanych technologicznie urządzeń marki, takich jak UFO, LUNA czy BEAR, a także najnowsze informacje prasowe, akcje, kampanie oraz inicjatywy realizowane przez firmę.