Sportowa marka PUMA podpisała umowę z Formułą 1, na mocy której stała się oficjalnym dostawcą podczas wyścigów. Od 2024 roku na wszystkich torach F1 ujrzymy najnowsze projekty odzieży, obuwia i akcesoriów, dedykowane dla wszystkich pracowników oraz kibiców najbardziej prestiżowych wyścigów sportów motorowych na świecie.
PUMA ma długą i pełną sukcesów historię związaną ze sportami motorowymi. Od połowy lat 80-tych tworzy ognioodporne kombinezony, buty wyścigowe i inne wysokowydajne wyposażenie dla kierowców F1, a także odzież zespołową, kibicowską i kolekcje lifestylowe dla najbardziej utytułowanych zespołów sportowych. Obecnie PUMA nie ma sobie równych na tym polu i współpracuje z gigantami takimi jak Mercedes AMG Petronas F1, Scuderia Ferrari, Alfa Romeo F1 Team Stake, BMW M Motorsport i Porsche Motorsport.
Zobacz również
W ostatnich latach Formuła 1 zyskała jeszcze większą popularność zarówno wśród młodzieży jak w innych zróżnicowanych grupach odbiorczych. Jest to idealna możliwość dla PUMA aby umocnić się na rynku i dotrzeć do szerokiego spektrum fanów. „PUMA zawsze znajdowała się na skrzyżowaniu sportu i mody. Czujemy, że jesteśmy w doskonałej pozycji, aby przełożyć kulturę sportu na odpowiednie kolekcje odzieży. Wpływ sportów motorowych, a w szczególności Formuły 1, na kulturę sportową i streetwearową znacznie wzrósł w ostatnich latach. Nasze nowe partnerstwo z Formułą 1 jest ekscytującą okazją do dalszego odkrywania tej mieszanki sportów motorowych i stylu życia.” – powiedział Arne Freundt, prezes zarządu PUMA.
Oficjalna filia PUMA, zajmująca się licencjonowaną odzieżą dla kibiców, a także legginsami, body i strojami kąpielowymi, będzie prowadzić sklepy detaliczne dla kibiców wyłącznie podczas weekendów wyścigowych. W sklepach tych będą sprzedawane produkty licencjonowane przez Formułę 1, a także repliki strojów zespołowych, stroje dla kibiców i kolekcje specjalne wszystkich dziesięciu zespołów startujących w Formule 1 oraz legendy F1.
Pierwsze produkty PUMA x Formula 1 będą dostępne w sklepach PUMA na całym świecie oraz na stronie PUMA.com, począwszy od lutego 2024 roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing