TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Francuska poczta wyemitowała znaczek pocztowy, który pachnie… jak bagietka

Francuska poczta wyemitowała znaczek pocztowy, który pachnie… jak bagietka
Znaczek pocztowy o zapachu świeżo wypiekanej bagietki to propozycja francuskiej poczty. Akcja ma związek z dniem świętego Honoratusa – patrona m.in. piekarzy.
O autorze
1 min czytania 2024-05-22

W jaki sposób można świętować dzień imienin świętego Honoratusa, patrona piekarzy, cukierników i młynarzy? Francuska poczta wypuściła z tej okazji serię 594 tys. znaczków o zapachu świeżego pieczywa. Pojedynczy egzemplarz kosztuje 1,96 euro i warto się spieszyć z zakupem, bo zainteresowanie jest spore.

Na rewersie znaczka znajdziemy, oczywiście, wizerunek bagietki. Dodatkowo projektanci umieścili tam wstążkę w kolorach francuskiej flagi oraz hasło, które w uproszczeniu można przetłumaczyć jako „francuska bagietka”.

Aby uwolnić zapach świeżego pieczywa, wystarczy delikatnie potrzeć znaczek. Niecodzienne oznaczenie opłaty pocztowej zaprojektowano w drukarni Philaposte, od lat współpracującej z francuską pocztą. Firma już wcześniej tworzyła inne pachnące znaczki, m.in. te o aromacie kawy, lawendy, czy czekolady.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcia: www.laposte.fr

PS Przymierzalnie w punktach odbioru przesyłek? W Polsce to rozwiązanie działa od lat

Francuska poczta (La Poste) szuka sposobu na podniesienie swojej konkurencyjności na francuskim rynku i testuje nowe rozwiązanie dla klientów e-commerce, jakimi są przymierzalnie. Jak się okazuje, nie jest to oryginalny pomysł. Z podobnego od kilku lat korzystać mogą klienci sklepów internetowych w Ukrainie i w Polsce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się