W jaki sposób można świętować dzień imienin świętego Honoratusa, patrona piekarzy, cukierników i młynarzy? Francuska poczta wypuściła z tej okazji serię 594 tys. znaczków o zapachu świeżego pieczywa. Pojedynczy egzemplarz kosztuje 1,96 euro i warto się spieszyć z zakupem, bo zainteresowanie jest spore.
Zobacz również
Na rewersie znaczka znajdziemy, oczywiście, wizerunek bagietki. Dodatkowo projektanci umieścili tam wstążkę w kolorach francuskiej flagi oraz hasło, które w uproszczeniu można przetłumaczyć jako „francuska bagietka”.
Aby uwolnić zapach świeżego pieczywa, wystarczy delikatnie potrzeć znaczek. Niecodzienne oznaczenie opłaty pocztowej zaprojektowano w drukarni Philaposte, od lat współpracującej z francuską pocztą. Firma już wcześniej tworzyła inne pachnące znaczki, m.in. te o aromacie kawy, lawendy, czy czekolady.
Zdjęcia: www.laposte.fr
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
PS Przymierzalnie w punktach odbioru przesyłek? W Polsce to rozwiązanie działa od lat
Francuska poczta (La Poste) szuka sposobu na podniesienie swojej konkurencyjności na francuskim rynku i testuje nowe rozwiązanie dla klientów e-commerce, jakimi są przymierzalnie. Jak się okazuje, nie jest to oryginalny pomysł. Z podobnego od kilku lat korzystać mogą klienci sklepów internetowych w Ukrainie i w Polsce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing