fot. BETC
Sklep Distance, bo o nim mowa, podjął współpracę z francuskim olimpijczykiem Mébą Mickaelem Zeze, któremu kiedyś udało się pokonać odległość 100 metrów w czasie poniżej 10 sekund. Sportowiec miał odgrywać rolę ochroniarza w ramach akcji marketingowej „ROB IT TO GET IT”.
Zobacz również
Akcja miała miejsce w jednym z paryskich oddziałów sklepu. Wszystkie przedmioty zostały oznakowane hasłem „ROB IT TO GET IT”, a pracownicy informowali klientów, że mogą zdobyć produkty za darmo, jeśli zdołają uciec przed sprinterem.
fot. New York Post
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
fot. New York Post
Okazało się, że wiele osób nie poznało sportowca, w związku z tym, podjęli się wyzwania. Jak podaje The Washington Post, Zeze bez problemu złapał większość klientów, wykorzystując jedynie 35 proc. swojej prędkości. Znalazły się też osoby, które chciały „przechytrzyć” olimpijczyka. Jeden z klientów starał się zająć sprintera rozmową, podczas gdy jego kolega wybrał parę tenisówek i zaczął uciekać.
Distance podzielił się wynikami akcji. Poinformowano, że 74 klientów próbowało uciekać z parą butów, ale zostało złapanych przez Zeze. Jedynie 2 osoby zdobyły darmowy produkt. Wszystko dlatego, że przebiegli przez skrzyżowanie w momencie kiedy światło zmieniało się na czerwone, w związku z czym zatrzymali sportowca.
fot. New York Post
Kradzież za rozgłos
Manager sklepu, Lionel Jagorel, stwierdził, że warto było ponieść minimalne straty, ponieważ okazały się one bezcenne w porównaniu do wyników, które kampania osiągnęła w sieci.
Od chwili publikacji informacji o planowanym działaniu, przez 2 tygodnie, w serwisie YouTube wideo wygenerowało ponad 40 tysięcy wyświetleń.
Kampania została zorganizowana wraz z agencją BETC, z którą sklep Distance współpracował już w 2021 roku. Wówczas firmy połączyły siły i stworzyły film, na którym przedstawiono biegaczy próbujących uruchomić fotoradary. W Paryżu zainstalowano je wtedy w celu ograniczenia prędkości przez kierowców do 30 km/h.
PS Dove i Nike łączą siły w walce o poprawę sportowej samooceny nastoletnich dziewcząt
Dove i Nike łączą siły, by pomóc w poprawie sportowej samooceny dziewcząt. W związku z tym powstał Body Confident Sport, czyli zestaw narzędzi trenerskich, które mają być wsparciem w pracy z dziewczętami. Badanie przeprowadzone na potrzeby marek wykazało, że aż 74 proc. dziewcząt potwierdziło pozytywny wpływ trenera na ich pewność siebie.
PS2 4F podsumowuje 14 lat współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim
Należąca do OTCF S.A. marka 4F, największy polski producent odzieży i akcesoriów sportowych z dumą podsumowuje 14 lat współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim.