TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Francuski sklep dla biegaczy pozwolił klientom na kradzież

Francuski sklep dla biegaczy pozwolił klientom na kradzież
Paryski sklep z obuwiem dla biegaczy zorganizował nietypową akcję. Pozwolił klientom na dokonanie kradzieży. Warunek był jeden: produkt zostaje ze złodziejem tylko wtedy, jeśli nie da się złapać ochroniarzowi, którym był zawodowy sprinter.
O autorze
1 min czytania 2023-10-31

fot. BETC

Sklep Distance, bo o nim mowa, podjął współpracę z francuskim olimpijczykiem Mébą Mickaelem Zeze, któremu kiedyś udało się pokonać odległość 100 metrów w czasie poniżej 10 sekund. Sportowiec miał odgrywać rolę ochroniarza w ramach akcji marketingowej „ROB IT TO GET IT”.

Akcja miała miejsce w jednym z paryskich oddziałów sklepu. Wszystkie przedmioty zostały oznakowane hasłem „ROB IT TO GET IT”, a pracownicy informowali klientów, że mogą zdobyć produkty za darmo, jeśli zdołają uciec przed sprinterem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. New York Post

Słuchaj podcastu NowyMarketing

fot. New York Post

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Okazało się, że wiele osób nie poznało sportowca, w związku z tym, podjęli się wyzwania. Jak podaje The Washington Post, Zeze bez problemu złapał większość klientów, wykorzystując jedynie 35 proc. swojej prędkości. Znalazły się też osoby, które chciały „przechytrzyć” olimpijczyka. Jeden z klientów starał się zająć sprintera rozmową, podczas gdy jego kolega wybrał parę tenisówek i zaczął uciekać.

Distance podzielił się wynikami akcji. Poinformowano, że 74 klientów próbowało uciekać z parą butów, ale zostało złapanych przez Zeze. Jedynie 2 osoby zdobyły darmowy produkt. Wszystko dlatego, że przebiegli przez skrzyżowanie w momencie kiedy światło zmieniało się na czerwone, w związku z czym zatrzymali sportowca.

fot. New York Post

Kradzież za rozgłos

Manager sklepu, Lionel Jagorel, stwierdził, że warto było ponieść minimalne straty, ponieważ okazały się one bezcenne w porównaniu do wyników, które kampania osiągnęła w sieci.

Od chwili publikacji informacji o planowanym działaniu, przez 2 tygodnie, w serwisie YouTube wideo wygenerowało ponad 40 tysięcy wyświetleń.

Kampania została zorganizowana wraz z agencją BETC, z którą sklep Distance współpracował już w 2021 roku. Wówczas firmy połączyły siły i stworzyły film, na którym przedstawiono biegaczy próbujących uruchomić fotoradary. W Paryżu zainstalowano je wtedy w celu ograniczenia prędkości przez kierowców do 30 km/h.

PS Dove i Nike łączą siły w walce o poprawę sportowej samooceny nastoletnich dziewcząt

Dove i Nike łączą siły, by pomóc w poprawie sportowej samooceny dziewcząt. W związku z tym powstał Body Confident Sport, czyli zestaw narzędzi trenerskich, które mają być wsparciem w pracy z dziewczętami. Badanie przeprowadzone na potrzeby marek wykazało, że aż 74 proc. dziewcząt potwierdziło pozytywny wpływ trenera na ich pewność siebie.

PS2 4F podsumowuje 14 lat współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim

Należąca do OTCF S.A. marka 4F, największy polski producent odzieży i akcesoriów sportowych z dumą podsumowuje 14 lat współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim.