Friz wkracza na rynek z nowym produktem spożywczym. Czy powtórzy dotychczasowe sukcesy?

Friz wkracza na rynek z nowym produktem spożywczym. Czy powtórzy dotychczasowe sukcesy?
Były już lody czy czekoladki, a teraz przyszedł czas na… wodę. Nie zwykłą a witaminową, która posiada krótki skład oraz ciekawy design. Poza Frizem, ambasadorką produktu została Julia Żugaj.
O autorze
2 min czytania 2023-08-02

fot. Instagram

Zgodnie z zapowiedzią, spółka ESSA, należąca m.in. do Karola Wiśniewskiego (Friza) oraz Łukasza Wojtycy (Wujka Łukiego), podbija świat FMCG. 

Na rynku pojawi się kolejny produkt spożywczy sygnowany marką Friza. Tym razem są to wody witaminowe od marki noRUSH. Wyróżnia je krótki skład, zawierający jedynie naturalne składniki. W promocji napojów udział biorą Friz oraz znana szczególnie młodszej publiczności Julia Żugaj.

Wody mają być dostępne w trzech smakach (jagoda z limetką, mandarynka i arbuz). Dodatkowo będą posiadały warianty funkcjonalne, takie jak mindfuel i glow-up. W składzie serii mindfuel znajdziemy witaminę B12, cynk i magnez, które działają pozytywnie na koncentrację oraz obniżenie napięcia. Z kolei w opcji glow-up znajduje się biotyna, selen oraz cynk, pozwalające zachować zdrową skórę i włosy. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Produkty Norush wyróżniają się na rynku ikonicznym, budzącym pragnienie designem. W komunikacji z konsumentem Norush korzysta z wielu kanałów dotarcia, poprzez marketing zintegrowany (trade, social media, influencerzy, PR, eventy, performance, display) i polifonię komunikatów. Smak jest jasno wyróżniony na butelce, a etykiety przygotowane są z dbałością o detale. Opisy produktu, również bez ściemy i zadęcia, rezonują z autentycznością charakteru marki i zostały zaprojektowane tak, aby przemawiać do konsumentów ich językiem. Nawet pojemność nie jest przypadkowa i kombinacja cyfr ma swoje unikalne znaczenie, wspierające konsumenta w jego życiu – mówi Krzysztof Misiałkiewicz, prezes zarządu Essa Co.

Influencerzy to dzisiaj biznesmeni 

Produkty influencerskie rozchodzą się na rynku w mgnieniu oka. Najczęściej są to różnego rodzaju ubrania czy akcesoria modowe. Jednak dotychczas żaden polski influencer nie dominował na taką skalę rynku FMCG.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nie obeszło się jednak bez negatywnych komentarzy. Przede wszystkim internauci kolejny raz zarzucili Karolowi Wiśniewskiemu, że kopiuje twórców zagranicznych. Ponownie porównano go do znanego na YouTubie Logana Paula, który również stworzył swój napój o nazwie Prime.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Na profilu Friza na Instagramie pojawiły się głosy od odbiorców, którym nie podoba się skład wód witaminowych. To, co miało je wyróżniać – budzi wątpliwość. Wszystko z uwagi na ilość cukru, która się w nich znajduje. W butelce o pojemności 533 ml znajdziemy 15 g cukru. Dla porównania, butelka Oshee posiada w składzie 4,6 g cukru, a woda promowana przez amerykańskiego twórcy youtubowego Logana Paul’a ma 2 g cukru w butelce.

PS Efektywność działań influencerskich w kontekście ścieżki decyzji konsumenckich

Znaczenie influencer marketingu w działaniach komunikacyjnych marek rośnie z roku na rok. Influencerzy sprawdzają się jako twórcy treści dla brandów, które próbują nadążyć za trendami w komunikacji. Jakie brandy zyskały na współpracy z influencerami?

PS2 Marketingowy fenomen Ekipy Friza [opinie]

Z czego wynikał fenomen Ekipy Friza? Czy sukces słynnej grupy youtuberów był dobrze zaplanowaną strategię marketingową czy raczej dziełem przypadku? Na te pytania odpowiedzieli eksperci od marketingu i social mediów.